گریه 《رضا شیری》در ترانه ای که برای خواهران ناشنوایش خواند

خواننده پاپ در برنامه «فرمول یک» در حال خواندن قطعه‌ای برای خواهران ناشنوایش بود که ناگهان احساساتی شد و نتوانست به خواندنش ادامه دهد.

گریه 《رضا شیری》در ترانه ای که برای خواهران ناشنوایش خواند

سیدعلی ضیاء روز گذشته در برنامه «فرمول یک» میزبان رضا شیری خواننده موسیقی پاپ بود. شیری در ابتدای صحبت‌هایش در این برنامه گفت: «قبلا کار دیگری داشتم اما حالا 7، 8 سال است فقط کارم موسیقی است. از 30 سالگی به بعد افکار آدمی تغییر می کند و من الان فقط به پول درآوردن فکر نمی کنم.»

او در پاسخ به این سوال ضیاء که چطور یک آهنگ می گیرد، تصریح کرد: «گرفتن یک آهنگ هیچ چارچوب و تعریفی ندارد. مثل همه چیز مملکتمان است! موسیقی هم همین است. خیلی ها به خود من هم که در عرصه موسیقی کار می کنم می گویند ما را کمک کن کاری بخوانیم که ایران را بگیرد. به آنها می گویم آخر مرد حسابی اگر من بدانم چطور چنین چیزی ممکن است که اگر یک میلیارد هم بدهی که به تو نمی گویم و خودم آن را می خوانم! همه چیز شانسی است. ممکن است یک آهنگ بخوانی و کل ایران را بگیرد و ممکن است آهنگ دیگری را سوپرمارکت سر کوچه هم نشنود.»

این خواننده درباره حواشی بین خودش و مسعود جهانی، ادامه داد: «نمی شود کتمان کرد که من قلبم شکسته است. من بعد از این جدایی روزگار بدی را گذراندم. ما 8 سال زحمت کشیدیم تا به ثمر برسیم اما بعد ناگهان دیدم دور و برم خالی است. نه فقط مسعود بلکه خیلی های دیگر هم رفتند. تو علی جان در 8 ماه تاریک زندگی ام پیشم بودی. به هر حال هرچیزی که بوده تمام شده است و من کینه ای از کسی ندارم. با مسعود هم کار می کنم. این روزها هم اسپانسر عزیزم هم باعث شده من جان بگیرم.»

این خواننده یادآور شد: «پدرم مرتضی شیری قهرمان سابق بوکس آسیا، مردی پهلوان است و به خواهرانم فرصت حضور در جامعه را داد. هر سه خواهرم زندگی موفقی دارند، همسرانشان هم سالم هستند و از خانواده هایی که چنین فرزندانی دارند خواهش می کنم اجازه حضور در جامعه را به بچه هایشان بدهند.»

شیری درباره این اظهارنظرش که گفته بود خیلی ها از کنار مرتضی پاشایی به جایی رسیده اند، تاکید کرد: «این گفته برای چند سال پیش است. حالا همه چیز عوض و طوری شده که اگر خواننده و تهیه کننده ای به نان و نوا برسد حقش بوده است. »

او در پایان حین خواندن ترانه ای که برای خواهران ناشنوایش ساخته احساساتی شد و نتوانست آهنگ را بخواند.

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 17:30 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

منبع: ایران آرت

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها