دومین شکست متوالی سپیدرود مقابل پیکان رقم خورد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر مقابل پیکان تهران شکست خورد.

دومین شکست متوالی سپیدرود مقابل پیکان رقم خورد

دو تیم فوتبال پیکان تهران و سپیدرود رشت از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: شاهو اصلانی
کمک‌ها: رضا سخندان، علی احمدی و رضا عادل
ناظر داوری: اسماعیل صفری

سرخ‌های شهرباران پس از شکست در دقایق پایانی مقابل پرسپولیس تهران در هفته هفتم، اردوی یک‌هفته‌ای در تهران برگزار کردند و با آمادگی کامل به مصاف پیکان رفتند.

شاگردان علی کریمی با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میلاد قربانزاده، امین جوادی مقدم، علی عزت کرامت، حسین ابراهیمی، مهرداد بایرامی، محمد نزهتی، امین منوچهری و محمد غلامی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل شاگردان مجید جلالی با ترکیب وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مؤمنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و محمد قاضی مسابقه را آغاز کردند.

دیدار سپیدرود و پیکان با جانب احتیاط از سوی هر دو تیم آغاز شد ولی هر چه از زمان بازی سپری شد تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت و سعی در گلزنی داشت، ضربه سر محمد قاضی مهم‌ترین موقعیت پیکانی‌ها در نیمه نخست بود که پس از برخورد به دیرک افقی به بیرون رفت.

سپیدرودی‌ها در اواخر نیمه نخست به خود آمدند و حملاتی جسته‌گریخته بر روی دروازه تیم میزبان ترتیب دادند که مهم‌ترین آن موقعیت تک‌به‌تک محمد نزهتی بود که موفق به گلزنی نشد تا دیدار دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در نیمه دوم بازی متعادلی به نمایش گذاشتند و هر یک سعی در دیکته بازی خود بر دیگری داشت، هر چه به دقایق پایانی مسابقه نزدیک‌تر می‌شدیم دو تیم تمایل بیشتری به‌تساوی نشان می‌دادند.

درحالی‌که هواداران پرشمار سپیدرود که با 10 دستگاه خود را به تهران رسانده بودند انتظار تساوی را می‌کشیدند، عیسی آل کثیر بازیکن تعویضی پیکان در دقیقه 85 موفق به گلزنی شد تا تراژدی گل دقایق پایانی آدام همتی در بازی پرسپولیس این بار در بازی پیکان تکرار شود و سرخ‌های شهرباران با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود تن به شکست دهند.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها