نفر دوم‌گروهک جیش العدل توسط سپاه به هلاکت رسید

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: تروریست معدوم ملاهاشم نکری مسئولیت عملیات های اشرار و تروریست های مزدور و وابسته گروهک در منطقه میانی مرزهای جنوب شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.

نفر دوم‌گروهک جیش العدل توسط سپاه به هلاکت رسید

در پی عملیات صبح امروز ( جمعه ) رزمندگان سپاه اسلام علیه تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفتگویی اظهار کرد: ‎در این عملیات دقیق و غافلگیرانه که با آتش پرحجم رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه همراه بود، چهار تن از تروریست‌ها ی پلید به هلاکت رسیدند و دو تن از آنان زخمی و مابقی هم به عمق کشور همجوار منطقه مرزی سراوان متواری شدند.

‎وی افزود:با شناسایی اجساد تروریست ها مشخص شد یکی از تروریستهای معدوم" ملا هاشم نکری" نفر دوم گروهک تروریستی جیش الظلم است که طی سال‌های اخیر فرماندهی بسیاری از عملیات های تروریستی و خرابکارانه این گروهک در حمله به پاسگاه ها و مقرهای مرزی منطقه از جمله کمین علیه مرزبانان ناجا در سال 92 و شهادت 14 تن از رزمندگان هنگ مرزی سراوان و نیز حمله به نیروهای مرزبانی ناجا در تهلاب میرجاوه که منجر به شهادت 9 تن و اسارت سرباز براتی در سال 96 گردید، را عهده دار بوده است.

‎فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: تروریست معدوم ملاهاشم نکری مسئولیت عملیات های اشرار و تروریست های مزدور و وابسته گروهک در منطقه میانی مرزهای جنوب شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.

‎سردار پاکپور در پایان تاکید کرد: ما در صیانت از امنیت میهن اسلامی همچنان مصمم هستیم و با همکاری سایر دستگاه های امنیتی ، اطلاعاتی ،نظامی و انتظامی اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش ملت ایران توسط عده ای مزدور و اجیر شده توسط سرویس های جاسوسی دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای به مخاطره افتد.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها