در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

اظهار تاسف سخنگوی کمیسیون اقتصادی از حضور نیروهای بازنشسته در دولت/ سعیدی: استعفا دهید قانون تغییر نمی کند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی از حضور نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی با وجود تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس انتقاد کرد.

اظهار تاسف سخنگوی کمیسیون اقتصادی از حضور نیروهای بازنشسته در دولت/ سعیدی: استعفا دهید قانون تغییر نمی کند

زهرا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری اظهار کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای اجرایی بیش از یک ماه است که مورد تصویب نمایندگان مجلس و تایید شورای نگهبان قرار گرفته است اما برای ما قابل تعجب است که در این مدت متاسفانه هیچ مدیری و کارمندی که واجد چنین شرایطی است استعفا نداده است.

وی خاطرنشان کرد: باید خدمت بازنشستگان محترم و شاغل در نهادهای مختلف عرض کنم که قانون در باب حضور آنها در مشاغلی که دارند هیچ تغییری نخواهد کرد از این رو بهتر است هرچه سریعتر از سمت خود استعفا دهند تا شان و جایگاهی را که دارند در بین مردم حفظ شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی ۲۴ آبان ماه آخرین ضرب الاجل تعیین شده برای حضور نیروهای بازنشسته در نهادها و ارگان های اجرایی است از این اگر تا این زمان افراد بازنشستهذاز سمت خود کناره گیری نکرده باشند قانون درباره آنها تصمیم گیری می کند.

سعیدی اظهار کرد: روا نیست جوانانی که با ذوق و شوق فراوان دوران تحصیل خود را سپری کردند در شرایط فعلی به دلیل عدم وجود شغل با هزاران مشکل روبه رو شوند و به جای حضور آنها در مناصب مختلف نیروهای بازنشسته که بیش از ۳۰ سال در یک سمت مشغول به فعالیت هستند در دولت یا هر نهاد دیگری حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سوی رئیس جمهور دیگر فرصتی برای نیروهای بازنشسته باقی نمانده است از این رو‌ بهتر است این عزیزان پیش از رسیدن موعد ضرب الاجل با اتخاذ یک رویکرد منطقی در جهت کناره گیری از سمت خود وارد عمل شوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک استفاده از تجربیات نیروهای قدیمی در امور اجرایی کشور لازم الاجرا است تاکید کرد: بدون شک با حضور نیروهای جوان در نهادها و‌ ارگان های مختلف روح تازه ای در جهت تحقق مطالبات مردم و انجام اقدامات لازم باتوجه به انگیزه بالای نیروهای جوان صورت خواهد گرفت.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • م.چ
    0

    بله ..بازنشسته ها باید محترمانه بروند کنار .دست از خودخواهی بردارند.....آیا فکر میکنن فردی لایق تر از خودشون وجود نداره؟؟ واقعا که....مسئولین ناظر منتظر چه هستن..چرا کنار نمیگذارندشون...

  • علیرضا سعیدی
    0

    شرم بر شالاتانی که جای یک جوان؛ با حقوق و مزایای بالا و دزدی و ......نمیخواد دست از این میز بی ارزش بر داره!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها