خبرفوری بررسی می کند؛

آیا وزرای روحانی به خیابان بهشت می روند؟/ رنجبرزاده: ربیعی و آخوندی گزینه های جانشینی افشانی در شهرداری تهران

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از علی ربیعی و عباس آخوندی به عنوان گزینه های جانشین افشانی در شهرداری تهران خبر داد.

آیا وزرای روحانی به خیابان بهشت می روند؟/ رنجبرزاده: ربیعی و آخوندی گزینه های جانشینی افشانی در شهرداری تهران

اکبر رنجبرزاده در گفت و‌ گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا شهرداران شامل حال قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند اظهار کرد: طبق مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی تمامی شهرداران و استانداران باید براساس قانونی که تصویب شده است در صورت بازنشسته بودن از سمت خود استعفا دهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و باتوجه به ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سوی رئیس جمهور و ضرب الاجل نمایندگان تا ۲۴ آبان ماه برای استعفا بازنشستگان بدون شک استانداران و شهردارانی که بازنشسته هستند باید از سمت خود استعفت دهند تا گزینه های جوان تر جایگزین آنها شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اینکه برخی از اعضای شورای شهر تهران و سایر استانها معتقدند که این قانون شامل حال شهرداران نمی شود گفت: این استدلال دوستان با توجه به قانون تصویب شده درست نبوده و براین اساس باید تمامی شهرداران بازنشسته از سمت خود استعفا دهند.

رنجبرزاده درباره اخبار منتشر شده درباره جایگزینی ربیعی به جای افشانی در شهرداری تهران اظهار کرد: ما هم اخباری را درباره حضور برخی از وزرای سایق و فعلی دولت در شهرداری تهران شنیدیم اما قطعا تا زمان اعلام این موضوع از سوی شورای شهر تهران و یا دولت درباره صحت و سقم این موضوع نمی توانیم به قطعیت صحبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اخبار متعددی مبنی بر حضور ربیعی و یا آخوندی به عنوان جایگزین افشانی در شهردارب تهران به ما واصل شده است که باید منتظر باشیم و ببینیم که تا روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باتوجه به نزدیکی اعضای شورای شهر تهران حضور یکی از گزینه های دولتی یا نزدیک به دولت در شهرداری تهران دور از تصور نیست.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره منع به کارگیری بازنشستگان رفتن افشانی از شهرداری تهران قطعی است و اعضای شورای شهر تهران بدون شک باید به فکر تعیین گزینه جدید برای شهرداری تهران باشند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها