مشهورترین چهره‌ها در صف «استعفای شجاعانه» + جدول

دیوان محاسبات می‌گوید 1970 نفر اما یک نماینده مجلس گفته ارقام بیش از اینهاست. صحبت از بازنشسته‌های دولتی است که باید تا 24 آبان با سمت‌های دولتی خود خداحافظی کنند. با مشهورترین این چهره‌ها آشنا شوید.

مشهورترین چهره‌ها در صف «استعفای شجاعانه» + جدول

مصطفی انتظاری هروی- از شهردار و استاندار بگیرید تا معاون وزیر و مدیرکل و رئیس این و آن سازمان. همه دست‌کم 30سال سابقه مدیریتی دارند. 30 سال حقوق دولتی گرفته‌اند و حالا وقت آن رسیده که جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

در کشوری که براساس آمار رسمی، بیش از 3 میلیون بیکار دارد، واقعا چرا باید هزاران مدیر بازنشسته همچنان حقوق دولتی بگیرند و دست جوانان از پست‌های مدیریتی دور باشد؟

در جدول زیر با برخی از مشهورترین چهره‌هایی که باید براساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت‌های دولتی خود دور شوند و به قول کاربران فضای مجازی، #استعفای_شجاعانه دهند، آشنا شوید.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حسین باقری
    0

    سلام بدبختی ما اینه که ازهمه مغز فسیلها و کهنه مغزهاو بی انگیزه ها،که هیچ توانی در نوآوری و اداره زیر محنوعه خودشان ندارند،فقط وفقط بواسطه اینکه فرزتد ویا پدر و یا کسانشان در جنگ وانقلاب شهید ویا جانبازشده اند برای پستهای کلیدی استفاده میکنیم،درحالیکه اینهمه جوان متخصص و تحصیلکرده و توانمندو سالم ولی بدون این ویژگیها عمر و تخصص و انگیزه هاشان در بیکاری و بی اهمیتی درحال هدر رفتنه،خب ی فرد ۶۸ساله دیگه باید بره استراخت کنه و جاشو بده به ی جوانتر تحصیلات جدید.

  • رمضانی گماری از صالحشهر خوزستان
    0

    بابا از صندلی ریاست دل بکنیدبرید برا نوه هاتون پدر بزرگی ومادر بزرگی کنید صندلی ریاست رابرا جوانا خالی کنید

  • امیر.
    0

    محسن حاحی میرزایی دبیر هیئت دولت . چهره گشا رییس دفتر معاون اول . ویسه معاون هماهنگی معاون اول رییس جمهور . رضوی رییس مناطق محروم . احمدی معاون رییس دفتر رییس جمهور . تخت روانچی معاون رییس دفتر . معظم زاده معاون اداری و مالی ریاست جمهوری.

    نظرات شما -
    • م
      0

      ظاهرا"خوش باوری مشکل ایرانیان شده هروقت فاضل حسین مهدی، احمد محاکمه شدند واین بازنشسته ها ترک محل چپاول ورانت دزدی اختلاس را خواهندکرد

  • دلسوخته
    0

    سلام به نام خانوادگی افراد دقت فرمایید همه اینها دمشان به جایی بند است و ان اشخاصی را که اسمشان را نبرده اند دمشان سه الی چهار گره به افراد مشهور خورده است مثل یکی از معاونین شهرداری اصفهان اخه ما که دردمان را میدانیم لطفا نمک به زخم ما نزنید

  • شجاع
    0

    این اسامی که گفتید ومنشتر کردید 30ساله پول گرفتند کجاش شجاعانه باید باشند اقایون باید بگشن کنار تا اون لیسانس ها فوق دکترا بیکار برن سر کار که نمیرن چون مسولین افراد خاص رو میزارن روی کار

  • علی
    0

    فرماندار قم همه 50 سال سابقه داره

  • ش
    0

    دولت هم با این همه دسته گل که به اب داده باید بازنشست بشه

  • حسین خانی
    0

    واقعا اینها را چه کسی به کار گمارده جوابش معلوم است استاندارها را رئیس جمهور نفتی ها را وزارت نفت چرا باید به تخلفاتشان رسیدگی نشود واقعا آدم کاردان در این مملکت کم است یا پول رشوه زیاد است

  • ناشناس
    0

    بجای اینکه به اینها پول مفت بدهیم خانه سازی کنیم برای مردم کرمانشاه راه ومدرسه بسازیم برای سیستانی ها.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها