در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

تایید خبر استعفای شریعتمداری از وزارت صمت/ پورابراهیمی: از پذیرش استعفا توسط روحانی خبر ندارم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تایید خبر استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: از اینکه روحانی استعفای شریعتمداری را پذیرفته است اطلاع ندارم.

تایید خبر استعفای شریعتمداری از وزارت صمت/ پورابراهیمی: از پذیرش استعفا توسط روحانی خبر ندارم

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای وزیر صنعت اظهار کرد: طبق اخبار و اطلاعاتی که به ما واصل شده است محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفای خود را به رئیس‎جمهور تحویل داده است.

وی تصریح کرد: هنوز درباره اینکه این استعفا از سوی رئیس‎جمهور تایید شده است خبر جدیدی به دست ما نرسیده است اما بنابر اطلاعات موجود کناره‎گیری شریعتمداری از وزرات صنعت جدی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا باتوجه به حضور رئیس‎جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در این شرایط نمی‎توان درباره صحت و سقم پذیرش استعفا صحبت کرد از این رو باید منظر بازگشت رئیس‎جمهور از نیویورک باشیم.

پورابراهیمی درباره اینکه سرنوشت طرح استیضاح شریعتمداری در صورت استعفای وی چه می‎شود گفت: اگر استعفای وزیر صنعت از سوی حسن روحانی پذیرفته شود قطعا طبق قانون دیگر امکان استیضاح وجود ندارد اما در صورت عدم پذیرش استعفای وی قطعا باتوجه به تاکیدات نمایندگان مجلس طرح استیضاح شریعتمداری را براساس تصمیم هیئت رئیسه در دستور کار قرار خواهد داد.

برخی از خبرگزاری‎ها و سایت‎های خبری روز یکشنبه اول مهرماه از استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر دادند خبری که تا به حال از سوی وزارت صمت و خود شریعتمداری تایید نشده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دكتر اميني
    0

    درود و سلام و خسته نباشيد با اين همه مشكلات عجيب و غريب و حراج دلار ٤٢٠٠ و سامانه فريب و هك سازمان يافته در فساد پرسنل وزارت صنعت معدن تجارت و ورشكستگي و تعطيلي صنايع و شركت هاي خصوصي و دولتي و عدم وجود كالاهاي موردنياز مردم و گشايش اعتبار عزل وزير صنعت مورد انتظار همگاني شده است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام خسته نباشید

    • رحیم شکری
      0

      متاسفم ازاینکه همه شدن دکتر ومهندس ولی به اندازه یک صدم سیاست شهید رجایی راندارند چه درمقامات دولتی وچه درمجلس وچه درقضات وچه در اساتید دانشگاهها فقط بودجه بیتالمال راصرف رفت وآمدهای کاذب وبی نتیجه مصرف میکنند ازتمام روئسای مملکت میخوهم جایی پیداکنید وخودتان رادار بزنید چون به اندازه یک رزمنده شهید که جانش را درطبق اخلاص نهاد تا اسلام ودرخت اسلام آبیاری شود ودر وصیتش چیزهای نوشته است که ججوری میتوان به قرب الهی پی بردورسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها