دادستان بوشهر: ۲ متهم پرونده اختلاس در شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شدند

دادستان بوشهر با اشاره به اختلاس در شرکت فراورده‌های نفتی بوشهر گفت: در این پرونده چند نفر به عنوان عوامل اصلی و همکار با اختلاس کنندگان تحت تعقیب هستند که ۲ متهم آن دستگیر شد و در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

دادستان بوشهر: ۲ متهم پرونده اختلاس در شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شدند

علی حسن‌پور با اشاره به اختلاس در شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر اظهار داشت: در پی اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر اختلاس در این شرکت میزان اختلاس 30 میلیارد ریال اعلام شد که پس از اصلاح به 52 میلیارد ریال تغییر کرد.

وی با اشاره به دستگیری 2 متهم این اختلاس افزود: 2 متهم اختلاس در شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان بوشهر یکی از متهمان را از عوامل اصلی و دیگری به عنوان همکاری در این اختلاس دانست و تصریح کرد: این دو متهم که قرار بازداشت آنها صادر شده پرونده آنان در شعبه دوم بازپرسی توسط بازرسان و دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

حسن‌پور با بیان اینکه این متهمان و دیگر عوامل ممنوع الخروج هستند افزود:بازپرس پرونده دستور ممنوعیت خروج متهمان صادر و مراتب به اداره گذرنامه اعلام کرده و تحقیقات اولیه درزمینه بررسی مدارک و مستندات موضوع انجام شده است.

وی از صدور حکم توقیف همه حساب‌های بانکی، اموال و املاک متهمان خبرداد و بیان کرد: در این راستا حکم جلب متهمان دیگر صادر شده که پس از انجام تحقیقات سه نفر دیگر نیز به عنوان متهم اختلاس در شرکت فراورده‌های نفتی بوشهر شناسایی و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شده است.

دادستان بوشهر با تاکید بررسی همه جانبه برای میزان اختلاس آنان افزود: دستگاه قضایی میزان این اختلاس را به صورت دقیق و قانونی بررسی و اعلام می‌کند و میزان اختلاس ده‌ها میلیارد تومانی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر صحت ندارد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کارمند
    0

    آقای دادستان چرا دزدان را دستگیر می کنی؟ چرا اموالشان را مصادره می کنی؟ حالا اینقدر دزد گرفتید انبار احتکار گرفتید. اختلاس و اختلاسگر گرفتید پولها کجاست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها