سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

امکان پیگیری حقوقی حادثه تروریستی اهواز وجود دارد/ مشخص است کدام کشورها در این حادثه نقش داشتند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از مشخص بودن کشورهای حامی حادثه تروریستی اهواز خبر داد و گفت: امکان پیگیری حقوقی این حادثه از طریق مجامع جهانی وجود دارد.

امکان پیگیری حقوقی حادثه تروریستی اهواز وجود دارد/ مشخص است کدام کشورها در این حادثه نقش داشتند

علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با ابراز تاسف از حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت رسیدن جمعی از مردم و نیروهای مسلح کشورمان شد تاکید کرد: اینگونه اقدامات وحشیانه از سوی گروه های تروریستی در ادوار مختلف علیه مردم جمهوری اسلامی ایران رخ داده است از این رو به طور شفاف و روشن مشخص است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت ما به شدت عصبانی هستند و با این اقدامات درصدد ضربه زدن به ایران وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ملت ایران به خوبی مشخص است که چه کشورهایی با حمایت از این گروه های تروریستی حادثه اهواز را رقم زدند از این رو بنابر فرمایشات رهبری بدون شک باید منتظر عواقب کار خود باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا برای مردم و‌ مسئولین ایران وقوع حادثه تروریستی و به شهادت رسیدن جمعی از عزیزانمان دردآور است اما دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که در پس این اتفاقات از مقاومت ملت ایران در برابر بدخواهان کاسته نخواهد شد.

نجفی خوشرودی با اشاره به اینکه امکان پیگیری حقوقی و شناسایی کشورهای حمایت کننده حادثه تروریستی اهواز وجود دارد تصریح کرد: ما قاعدتا می توانیم با جمع آوری اطلاعات و باتوجه به دستگیری و شناسایی عوامل این حادثه در جهت پیگیری این ماجرا از طریق حقوقی وارد عمل شویم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه درباره اینکه آیا در حادثه تروریستی اهواز ضعف های امنیتی نیز وجود داشته است تاکید کرد: در حال حاضر وزارت اطلاعات به عنوان نهاد مسئول در بررسی این حادثه در جهت جمع آوری اطلاعات و شناسایی عوامل این اقدام وارد عمل شده است از این رو فعلا گزارشی درباره نحوه رخ دادن این حادثه منعکس نشده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا به محض آماده شدن گزارش وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جهت بررسی این حادثه تروریستی از زوایای مختلف وارد عمل خواهد شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پناهی
    0

    با سلام باید رژه نیروهای مسلح خارج از حوزه شهری و کاملا امنیتی بر گذار شود . تا مردم آسیب نبینند و نیز توان دفاعی ما در ابهام بماند .

  • مسلمان
    0

    تو و امثال تو حقوق شهدای منا را نگرفتید عرضه نداشتید چی میگی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها