واکنش تراکتورسازی به اختلاف با حامی البسه ورزشی این باشگاه

مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتورسازی از برگزاری جلسه با حامی البسه ورزشی این تیم برای پایان اختلافات خبر داد.

واکنش تراکتورسازی به اختلاف با حامی البسه ورزشی این باشگاه

باشگاه تراکتورسازی در حالی این روز‌ها درگیر تعیین جایگزین برای جان توشاک است که اختلاف این باشگاه با یکی از برند‌های پیراهن‌های ورزشی به مشکلاتش اضافه کرد.

براری نماینده یکی از شرکت‌های تولید البسه ورزشی اعلام کرده است که این شرکت با باشگاه تراکتورسازی قرارداد ۳ ساله به مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار داشته است که قرارداد سال اول به پایان رسیده است و این باشگاه حدود ۶۰- ۷۰ درصد تعهداتش را عملی نکرد.

نماینده شرکت البسه ورزشی قصد دارد برگه قرارداد با باشگاه تراکتورسازی بعد از ترجمه دوشنبه یا سه شنبه به دبی ارسال کند تا وکیل بین المللی آن را به سوئیس بفرستد تا این پرونده در مجامع بین المللی رسیدگی شود.

طبق ادعای براری، اگر رای پرونده به ضرر باشگاه تراکتورسازی صادر شود در آن صورت این باشگاه باید ۱۴، ۱۵ میلیارد تومان پرداخت کند.

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: قرارداد باشگاه با یکی از شرکت‌های تولید البسه ورزشی برای سال‌های قبل است و معاون حقوقی باشگاه این موضوع را رسیدگی می‌کند.

او ادامه داد: من طی تماسی از براری درخواست کردم که جلسه‌ای دوشنبه یا سه شنبه با حضور معاون حقوقی باشگاه برگزار کنیم تا مشکلات این قرارداد را حل کنیم. ما باید بدانیم مفاد قرارداد چه بوده است و این شرکت امکانات را فراهم کرده یا نه و بعد از آن تصمیم گیری می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها