اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص محکوم نمودن حمله تروریستی در خوزستان

کانون وکلای دادگستری با انتشار اطلاعیه ای حمله تروریستی در خوزستان را محکوم کرد.

اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص محکوم نمودن حمله تروریستی در خوزستان

فاجعه تکان دهنده و تلخ تروریستی در رژه نیروهای مسلح در شهر خوزستان سرافراز و مظلوم هم زمان با سالگرد تجاوز دشمنان کشور، ملت و انقلاب به سرزمین مقدس ایران به سرکردگی رژیم بعثی عراق در ماه محرم نشانگر پیوند شوم دشمنان خارجی و عوامل بیگانه پرست وابسته می باشد.

درآمیختن خون پاک سربازان رشید وطن با خون کودک معصوم و جانباز سرفراز ، اگر چه دل هر انسان شرافتمند و ایرانی وطن خواه را به درد می آورد ، نشان مبارکی از هم بستگی گسست ناپذیر ملی همه شهروندان ایران و آرمان مشترک دارد .

کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن محکوم نمودن این عملیات تبهکارانه که مغایر با همه اصول انسانی و در تعارض با معیارهای حقوق بشری و موازین بین المللی است ، هر گونه تلاش برای تضعیف یک پارچگی هویت ملی و آسیب به تمامیت ارضی کشور با هر نام و بهانه ای خواه جدایی سری ، و هویت طلبی را در راستای منافع استعمار تلقی نموده و نهادهای قضایی ، سیاسی و امنیتی را به رفع همه زمینه های پدید آمدن چنین فجایع ناگواری با رعایت موازین قانونی فرا می خواند .

کانون وکلای دادگستری مرکز آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمات حقوقی در سطح داخلی و بین المللی برای پیگرد مسببین این اقدام جنایتکارانه اعلام می نماید.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها