مسابقات AVC کاپ زنان - تایلند

شکست بانوان والیبال مقابل کره‌جنوبی

تیم ملی والیبال بانوان با شکست مقابل کره جنوبی از رسیدن به جدال پنجم-ششمی مسابقات AVC کاپ بازماند.

شکست بانوان والیبال مقابل کره‌جنوبی

تیم ملی والیبال بانوان ایران در ادامه ششمن دوره مسابقات جام کنفدراسیون‌های والیبال زنان آسیا (AVC کاپ)، به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی رفت.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در حالی مقابل کره جنوبی به میدان رفت که پیش از این در مسابقات قبلی خود موفق به شکست تیم‌هایی مانند استرالیا، فیلیپین و قزاقستان شده بود و تنها مقابل تیم ملی والیبال چین تن به شکست داد. شکست مقابل چین موجب شد دختران ایران از رسیدن به نیمه نهایی بازبمانند و برای عنوان پنجم تا هشتمی تلاش کنند.

در ادامه این رقابت‌ها تیم ملی ایران برای دومین بار به مصاف استرالیا رفت و این تیم را بار دیگر و این بار در مرحله پلی آف شکست داد تا راهی نبرد پنجم تا هشتمی شود. در این مرحله تیم ملی باید به مصاف کره جنوبی می‌رفت. دیداری که از ساعت 15 و 30 به وقت ایران در کشور تایلند آغاز شد.

در ست نخست این مسابقه تیم ملی ایران موفق شد تیم ملی کره جنوبی را با حساب 25 بر 12 شکست دهد. در ست دوم اما این تیم ملی کره جنوبی بود که به منظور جبران نتیجه رقم خورده در ست اول، نمایشی پایاپای با شاگردان جواد مهرگان در تیم ایران داشت و موفق شد در جدالی حساس با حساب 26 بر 24 ایران را شکست داده و نتیجه را یک بر یک به تساوی بکشاند.

ست سوم این مسابقه از ابتدا با برتری تیم ملی کره جنوبی همراه بود و موجب شد بازیکنان ایران نتوانند اختلاف امتیازی که همان ابتدا بین دو تیم ایجاد شده بود را جبران کنند و تا پایان ست از تیم کره جنوبی عقب ماندند و در نهایت با حساب 25 بر 16 مغلوب کره ای‌ها شده و 2 بر یک بازی را به حریف خود واگذار کردند.

تیم کره جنوبی در ست سوم نیز بهتر از تیم ملی ایران عمل کرد و در ابتدا توانست با ایران اختلاف پوئن ایجاد کند. در نهایت تیم ایران در این ست نیز 25 بر 19 مغلوب کره جنوبی شد و در مجموع 3 بر یک بازنده این مسابقه شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در ادامه مسابقات باید برای کسب عنوان هفتم-هشتمی بار دیگر به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها