پاپی زاده: عربستان و آمریکا حامیان حادثه تروریستی اهواز هستند

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه «در حال حاضر وضعیت عادی در اهواز برقرار است»، گفت: طبق اطلاعات اولیه کشورهایی همچون عربستان و آمریکا از حامیان حمله تروریستی امروز در اهواز بوده‌اند.

پاپی زاده: عربستان و آمریکا حامیان حادثه تروریستی اهواز هستند

عباس پاپی زاده با محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز گفت: اکنون وضعیت عادی در اهواز وجود دارد و شرایط از لحاظ امنیتی در کل استان خوزستان کاملا عادی است.

وی با اشاره به مجروح و شهید شدن تعدادی از مردم در جریان این حادثه تروریستی گفت: تیم تروریستی حاضر در صحنه متلاشی شدند. پیگیریم تا عوامل دیگر دخیل در این حادثه تروریستی دستگیر شوند. آنها با هدایت و مدیریت سرویس‌های جاسوسی خارجی این کار را انجام داده‌اند.

نماینده دزفول خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات اولیه کشورهایی همچون عربستان و آمریکا از حامیان انجام این کار تروریستی بودند. اکنون ما در حال بررسی این اتفاق هستیم و جلسات شورای تامین استان در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    از نظر امنیتی پشت سر ردیف اول بینندها مامور امنیتی با لباس شخی گمارده شوند پشت بام ها با تفنگ دوربین دار حفاظت شود کوچه ها در کربلا تمام کوچه ها باز دید میکنند باید سخت گیری امنیتی همه جا باشد به عنوان یک وطن دوست مسلمان از بین مردم انهای که شیعه هستند امتحان بگیرند پس از وفا داری به نیروی امام زمان بپیونندند وحراست از دین ومردم کنند .عاشق حق وعدالت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      متاسفانه اول امنیت را برقرار نمی کنن بعد از حادثه یادشون میافته که امنیت برقرار کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها