کیهان، این بار علیه کتب درسی بچه‌ها

وزارت آموزش و پرورش با تبلیغ فیلمی که چهره‌ای مثبت و قهرمان از یک معتاد به مواد مخدر نشان می‌دهد در کتاب درسی یکی از مقاطع تحصیلی، از دانش‌آموزان دعوت کرد تا این فیلم را ببیند!

کیهان، این بار علیه کتب درسی بچه‌ها

این فیلم سیاه هیچ تناسبی با گروه سنی کودک و نوجوان ندارد و محتوایش به قدری بیمار است که حتی به مقام مادر نیز توهین می‌کند، کتاب درسی مذکور با معرفی این فیلم از دانش‌آموزان خواسته تا درباره مضرات اعتیاد به مواد مخدر فکر کنند، درحالی که فیلم مذکور، چهره‌ای مثبت و قهرمان از یک فرد معتاد به مواد مخدر نمایش می‌دهد.
مشخص نیست که دست‌اندرکاران تألیف کتاب‌های درسی روی چه حسابی چنین تصمیمی گرفته‌اند و چطور می‌خواهند با دعوت و تفکر دانش‌آموزان به دیدن این فیلم، آنها را نسبت به خطرات و مضرات مواد مخدر آگاه کنند؟!

انتظار آن است که مسئولان آموزش و پرورش مطالب مندرج در کتاب‌های درسی را با دقتی -حتی وسواس‌گونه- بررسی کنند و به تائید این کتاب‌ها از سوی کسانی که مأمور به تهیه آن شده‌اند اکتفاء نکنند.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • من
    0

    در نظام اموزشی ،کسانی هستند که سعی دارند دانش اموزان بیسواد ، هرزه وبی انگیزه بار بیایند تعجبی ندارد نمونه اش طرح توصیفی درمدارس ابتدایی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها