فغانی: کمیته داوران برای قضاوت دربی با من صحبت نکرده است

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: کمیته داوران برای قضاوت دربی با من صحبت نکرده است، اما نفرات زیادی می‌توانند این بازی را سوت بزنند.

فغانی: کمیته داوران برای قضاوت دربی با من صحبت نکرده است

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران درباره اینکه سید رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرده است «با توجه به اینکه علیرضا فغانی بهترین داور حال حاضر ایران و جهان است، شانس بالای برای قضاوت در دربی ۸۸ دارد» بیان کرد: کمیته داوران تاکنون صحبتی برای قضاوت دربی با من انجام نداده است، اما به نظر من داورانی مانند مهدی سید علی و حسین زرگر هم با توجه به تجربه و توانمندی هایشان می‌توانند دیدار استقلال برابر پرسپولیس را قضاوت کنند.

او درباره دعوت فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای قضاوتش در ۲ بازی دوستانه تیم ملی این کشور با اروگوئه و پاناما اظهار داشت: فدراسیون کره جنوبی دعوت نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است تا من به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری دیدار‌های دوستانه‌ای که تیم ملی این کشور در تاریخ ۱۲ و ۱۶ اکتبر (۲۰ و ۲۴ مهر) مقابل اروگوئه و پاناما برگزار می‌شود، قضاوت کنیم. البته تا زمانی که روادید سفر به کره را دریافت نکنیم این امر قطعی نیست.

فغانی درباره اینکه آیا پرداخت دستمزد تیم داوری کشورمان برای حضور در این دیدار‌های دوستانه هم مانند جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مدت‌ها به طول می‌انجامد، تصریح کرد: زمانی که برای قضاوت بازی ژاپن با شیلی به این کشور رفتیم، مسئولان فدراسیون ژاپن با وجود لغو این دیدار پول ما را پرداخت کردند و مشکلی در این زمینه وجود نداشت. اکنون هم در صورت فراهم شدن شرایط اگر به کره جنوبی برویم، دستمزدمان پرداخت می‌شود.

داور بین المللی فوتبال ایران درباره مصدوم شدن براتعلی مولوی، کمک داور بازی صنعت نفت با پیکان به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران تیم آبادانی گفت: برای این موضوع متاسف هستم، اما بهتر است مسئولان کمیته داوران درباره این موضوع صحبت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها