رشادت‌های نیروهای مسلح ایران به عنوان الگو در جهان معرفی می‌شود

ارشد آجا در استان البرز گفت: امروز نیروهای مسلح با وحدت و همدلی نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی توانسته‌اند رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های خود را به جهان نشان دهند و آن را به عنوان یک  الگو در دنیا معرفی کنند.

رشادت‌های نیروهای مسلح ایران به عنوان الگو در جهان معرفی می‌شود

امیر سرتیپ دوم عباسعلی اسدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در گوهردشت کرج در بلوار سربازان گمنام برگزار شد، اظهار داشت: سلام بر 5 هزار و 100 شهید استان البرز که با رشادتهای خود از کشور و ناموس خود دفاع کردند.

وی با بیان اینکه روز 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور خاطرات فراموش نشدنی جانبازی‌ها، ایستادگی‌ها و رشادت‌ها در 8 سال دفاع مقدس است، افزود: دفاع مقدس برگ زرین این مرزو بوم و یادآور از خود گذشتگی‌های دلیرمردان این کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور بیان کرد: در 100 سال گذشته هر جنگی که اتفاق افتاد قسمتی از خاک ما از کشور جدا شد اما در 8 سال دفاع مقدس با همت رزمندگان اسلام و مردم شهیدپرور ایران وجبی از خاک ما از کشور جدا نشد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) در اصل زنده نگهداشتنن اسلام است، تصریح کرد: رمز پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس روحیه رشادت طلبی و ایثارگری است که از امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان الگو گرفته‌ایم.

ارشد آجا در استان البرز ادامه داد: امروز نیروهای مسلح با وحدت و همدلی نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی توانسته‌اند رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های خود را به جهان نشان دهند و آن را به عنوان یک الگو در دنیا معرفی کنند.

اسدی عنوان کرد: امروز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با ساخت پهبادهای پیشرفته، ناو جنگی و توپخانه‌های پیشرفته به مرحله‌ بالایی رسیده است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها