مراسم هفتمین روز شهادت مدافع حرم حجت‌الاسلام طالبی در لامرد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام فرهاد طالبی نیز در همین هفته برگزار می‌شود.

مراسم هفتمین روز شهادت مدافع حرم حجت‌الاسلام طالبی در لامرد برگزار می‌شود

سرهنگ حسن عبدالله‌زاده امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال با عنوان"ما توانستیم" اظهار داشت: دفاع مقدس مردم و رزمندگان ما در 8 سال جنگ تحمیلی، کلید وحدت و الگویی است که امروز در کشورهای اسلامی استکبار جهانی را به شکست کشانده است.

سرهنگ عبدالله‌زاده از اجرای بیش از 220 برنامه در این ایام خبر داد و افزود: در روز نخست از اجرای این برنامه‌ها، رژه حماسی با حضور سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و گردان‌های بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و تمامی اقشار بسیج امروز ساعت 16 در بلوار پاسداران تجمع می‌کنند.

وی گفت: در همین روز نشست‌های روشنگری و بصیرتی با موضوعات دفاع مقدس، استکبارستیزی و غیره آغاز می‌شود و در طول هفته ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خاطرنشان کرد: از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری یادواره‌های شهدا و شب خاطره، مراسم تجلیل و تکریم ایثارگران و رزمندگان، دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام فرهاد طالبی، غبار روبی و عطر افشانی از کلیه مزار شهدای عزیز، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی است.

عبدالله‌زاده برگزاری دعای پر فیض ندبه در صبح روز جمعه 6 مهرماه را از ویژه برنامه‌های این هفته عنوان کرد که به همت هیئت رزمندگان شهرستان از شبکه سراسری یک سیما پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها