امدادرسانی هلال‌احمر سمنان به حادثه واژگونی پراید

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه این جمعیت به یک حادثه واژگونی پراید در محور ایوانکی-تهران امدادرسانی کرده است، گفت: در این حادثه سه نفر جان باختند.

امدادرسانی هلال‌احمر سمنان به حادثه واژگونی پراید

علی یحیایی بابیان اینکه پایگاه هلال‌احمر ایوانکی با کمک عوامل پایگاه علی‌آباد(پاکدشت) به یک مورد واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۱۷ ایوانکی-تهران امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۳:۱۵ بامداد شنبه به وقوع پیوست که بلافاصله بعد از حادثه نیروهای امداد و نجات و اورژانس درصحنه حاضر شدند.

وی بابیان اینکه این خودرو چهار سرنشین داشت، افزود: متأسفانه به دلیل شدت حادثه سه سرنشین این خودرو در دم فوت‌شده و تنها مصدوم حادثه که یک کودک است به مراکز درمانی انتقال یافت.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه عصر روز گذشته نیز شاهد واژگونی خودرو پیکان وانت در کیلومتر ۳۸ محور سرخه-آرادان بودیم، ابراز داشت: در این حادثه نیز یک نفر جان باخت و پنج مصدوم دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

یحیایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در پایان تعطیلات تابستانی قرار داریم پیش‌بینی می‌شود امروز نیز شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای مواصلاتی باشیم لذا از رانندگان تقاضا داریم به‌محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه راه صرف‌نظر کرده و با هوشیاری طی مسیر کنند تا شاهد این حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر برای هم‌وطنان نباشیم.

وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در طول مسیر آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود بنابراین چنانچه مسافران نیاز به دارو و درمان داشتند می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه و یا با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند تا به مشکل آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها