می‌خواهم ازدواج کنم اما نمی‌توانم


30 شهریور 1397 - 21:37
یکی از مخاطبان خبرفوری از شرایط سخت ازدواج در این روزها نوشته است.

یکی از مخاطبان‌ خبر فوری نوشته است:

سلام خدمت شما عزیزان
که برای رفع مشکلات مردم این کار با ارزش را انجام میدین

خدمت شما عرض شود من ی جوانی هستم ک قصد دارم ازدواج کنم ولی با این شرایط اقتصادی بازار نمیتونم هیچ وسیله ای خریداری کنم
مثلا تلویزیون فرش اجاق گاز و چیزهایی ک مایحتاج ی زندگی هس
به همین خاطر هم در ازدواجم تاخیر ایجاد میشه
از شما برادان عزیز به عنوان یک همشهری تقاضا دارم اجناسی را که میخواهم بخرم با قیمتی ک واقعا ارزش داره به من معرفی کنید (آدرس فروشگاهی که وسایل احتکار شده رو توضیع میکنن) تا بتونم با این حقوقی ک میگیرم پولشو بدم و یک زندگی برای خودم تشکیل بدم بخدا ثواب میکنین

از شما خواهش دارم که این کمک بزرگ رو در حق من انجام بدین
تا عمر دارم دعای خیر براتون میکنم

یکی از مخاطبان خبرفوری از شرایط سخت ازدواج در این روزها نوشته است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

30 شهریور 1397 - 21:37

یکی از مخاطبان‌ خبر فوری نوشته است:

سلام خدمت شما عزیزان
که برای رفع مشکلات مردم این کار با ارزش را انجام میدین

خدمت شما عرض شود من ی جوانی هستم ک قصد دارم ازدواج کنم ولی با این شرایط اقتصادی بازار نمیتونم هیچ وسیله ای خریداری کنم
مثلا تلویزیون فرش اجاق گاز و چیزهایی ک مایحتاج ی زندگی هس
به همین خاطر هم در ازدواجم تاخیر ایجاد میشه
از شما برادان عزیز به عنوان یک همشهری تقاضا دارم اجناسی را که میخواهم بخرم با قیمتی ک واقعا ارزش داره به من معرفی کنید (آدرس فروشگاهی که وسایل احتکار شده رو توضیع میکنن) تا بتونم با این حقوقی ک میگیرم پولشو بدم و یک زندگی برای خودم تشکیل بدم بخدا ثواب میکنین

از شما خواهش دارم که این کمک بزرگ رو در حق من انجام بدین
تا عمر دارم دعای خیر براتون میکنم

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان سروش sapp.ir/akhbarefori


33

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
گاگول 0 0 پاسخ 1397/7/23 -17:13

دولت: برو بابا کشکتو بساب!!! کشکول دستش گرفته چی ؟؟؟!!! برای جمع کردن جهیزیه ی ازدواج ، هه که هی؟؟؟!!! مارو چه می خواین عروس و دوماد بشین؟؟؟!!! نکنه مارو دور زدنو خبرایی أ اونور آب براتون فرسادن؟؟؟!!!

مرتضی کیانمهر 0 0 پاسخ 1397/7/23 -14:14

گرونی سر به فلکشید.ازدواج هم مثل بقیه آرزوهامون تو این کشور رفت به رویاها.

بی نام 2 2 پاسخ 1397/7/16 -11:27

هرکی ازدواج کرده الان مثل... پشیمونه مغز خر خوردی مگه؟ زندگیتو بکن و لذت ببر از خوشبختیت. به حرف هیچکس هم توجه نکن