می‌خواهم ازدواج کنم اما نمی‌توانم


30 شهریور 1397 - 21:37
یکی از مخاطبان خبرفوری از شرایط سخت ازدواج در این روزها نوشته است.

یکی از مخاطبان‌ خبر فوری نوشته است:

سلام خدمت شما عزیزان
که برای رفع مشکلات مردم این کار با ارزش را انجام میدین

خدمت شما عرض شود من ی جوانی هستم ک قصد دارم ازدواج کنم ولی با این شرایط اقتصادی بازار نمیتونم هیچ وسیله ای خریداری کنم
مثلا تلویزیون فرش اجاق گاز و چیزهایی ک مایحتاج ی زندگی هس
به همین خاطر هم در ازدواجم تاخیر ایجاد میشه
از شما برادان عزیز به عنوان یک همشهری تقاضا دارم اجناسی را که میخواهم بخرم با قیمتی ک واقعا ارزش داره به من معرفی کنید (آدرس فروشگاهی که وسایل احتکار شده رو توضیع میکنن) تا بتونم با این حقوقی ک میگیرم پولشو بدم و یک زندگی برای خودم تشکیل بدم بخدا ثواب میکنین

از شما خواهش دارم که این کمک بزرگ رو در حق من انجام بدین
تا عمر دارم دعای خیر براتون میکنم

یکی از مخاطبان خبرفوری از شرایط سخت ازدواج در این روزها نوشته است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

30 شهریور 1397 - 21:37

یکی از مخاطبان‌ خبر فوری نوشته است:

سلام خدمت شما عزیزان
که برای رفع مشکلات مردم این کار با ارزش را انجام میدین

خدمت شما عرض شود من ی جوانی هستم ک قصد دارم ازدواج کنم ولی با این شرایط اقتصادی بازار نمیتونم هیچ وسیله ای خریداری کنم
مثلا تلویزیون فرش اجاق گاز و چیزهایی ک مایحتاج ی زندگی هس
به همین خاطر هم در ازدواجم تاخیر ایجاد میشه
از شما برادان عزیز به عنوان یک همشهری تقاضا دارم اجناسی را که میخواهم بخرم با قیمتی ک واقعا ارزش داره به من معرفی کنید (آدرس فروشگاهی که وسایل احتکار شده رو توضیع میکنن) تا بتونم با این حقوقی ک میگیرم پولشو بدم و یک زندگی برای خودم تشکیل بدم بخدا ثواب میکنین

از شما خواهش دارم که این کمک بزرگ رو در حق من انجام بدین
تا عمر دارم دعای خیر براتون میکنم

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


33

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
غلی پور 0 0 پاسخ 1397/8/4 -19:25

سلام دوستان ازدواج مثل عشق به افسانه پیوسته وقتی دولت با ان همه امکانات هیچ کاری نتوانست انجام دهد وای به حال مردم فرو دست پس ازدواج نکن شاید در دوره بعد اتفاقی افتاد البته به ظاهر غیر ممکن می نماید چرا که به گذشته که نگاه میکنی اوضاع همیشه بد تر شده پس با تدبیر وامید زندگی کن

حسین 0 0 پاسخ 1397/8/4 -16:52

سلام دوست عزیز برادر کوچک من باهزار بدبختی ازدواج کرد الان سراجاره وخیلی چیز های دیگه به مشکل خورده ولی بردر اولیم ۳۸ سالشه ازدواج هم نکرده بهخدا تمام زندگیش روی حساب کتاب وخیلی هم سرو حال پس اگر حتی یک ریال برای ازدواج کم داری کوتاه بیا وبه فکر کار وپیشرفت باش حر فهای قدیمی ها به درد این دوره نمی خوره

جاسم 5 0 پاسخ 1397/7/30 -17:47

شما یکی از صدها هزار جوان ایرانی هستی که گرفتار تورم لوازم خانگی وهمچنین تورم مراسم عروسی اند توی هر خانواده یکی دو تا هست که این مشکل را دارند .خدارحم کند روز به روز بدتر میشود.

گاگول 2 0 پاسخ 1397/7/23 -17:13

دولت: برو بابا کشکتو بساب!!! کشکول دستش گرفته چی ؟؟؟!!! برای جمع کردن جهیزیه ی ازدواج ، هه که هی؟؟؟!!! مارو چه می خواین عروس و دوماد بشین؟؟؟!!! نکنه مارو دور زدنو خبرایی أ اونور آب براتون فرسادن؟؟؟!!!

مرتضی کیانمهر 5 0 پاسخ 1397/7/23 -14:14

گرونی سر به فلکشید.ازدواج هم مثل بقیه آرزوهامون تو این کشور رفت به رویاها.

بی نام 6 3 پاسخ 1397/7/16 -11:27

هرکی ازدواج کرده الان مثل... پشیمونه مغز خر خوردی مگه؟ زندگیتو بکن و لذت ببر از خوشبختیت. به حرف هیچکس هم توجه نکن