سبز‌پوشان به فکر خروج از بهت شکست در جام حذفی

از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان استقلال خوزستان است.

سبز‌پوشان به فکر خروج از بهت شکست در جام حذفی

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود، در ادامه بازی‌های این هفته نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

سبز‌پوشان اصفهانی که با شکست در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی برابر پدیده از دور این رقابت‌ها حذف شدند، حالا چاره‌ای جز جنگیدن در جبهه لیگ برتر ندارند؛ نکته جالب این‌که ذوب‌آهن 2 پیروزی خود در این فصل را در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده است.

استقلال خوزستان هم در بازی‌های خانگی خود یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و برای رسیدن به امتیاز در این دیدار خانگی امید زیادی دارد؛ شاگردان یزدی که در جام حذفی شاهین انزلی را از پیش رو برداشتند انگیزه خوبی هم برای این بازی دارند.

داوران دیدار ذوب‌آهن و استقلال خوزستان

این بازی از ساعت 18:45 روز شنبه و در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد اما تا کنون اسامی داوران قضاوت‌کننده این دیدار مشخص نشده است.

محرومان و مصدومان دو تیم

ذوب‌آهن در این دیدار محرومی ندارد اما وحید محمد‌زاده رضا حبیب‌زاده همچنان به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی دور خواهند بود؛ استقلال خوزستان نیز در این دیدار محروم ندارد و بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی در ترکیب این تیم حاضر خواهند شد.

نتایج بازی‌های گذشته

ذوب‌آهن در هفته قبل لیگ برتر میزبان پدیده مشهد بود و در پایان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد؛ شاگردان نمازی با 2 پیروزی و 2 تساوی و 2 شکست و 8 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شاگردان داریوش یزدی نیز در هفته گذشته برابر پیکان تهران قرار گرفتند و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند؛ استقلال خوزستان با یک پیروزی، 3 تساوی و یک شکست و 6 امتیاز در رده یازدهم حضور دارد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

این دو تیم در مجموع 10 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و استقلال خوزستان 4 بار و ذوب‌آهن 4 بار به پیروزی رسیده‌اند و 2 بازی نیز به تساوی انجامیده است؛ بازی‌ برگشت فصل قبل دو تیم در خوزستان با برتری 2 بر صفر ذوبی‌ها همراه بود.

بهترین گلزنان دو تیم

ماریون سیلوا و ادی اناندز با 2 گل بهترین گلزنان ذوب‌آهن هستند و رضا حبیب‌زاده و سید‌محمد‌رضا حسینی هر کدام یک گل برای ذوبی‌ها به ثمر رسانده‌اند؛ در تیم استقلال خوزستان هم وحید خشتان 4 گل زده و رضا درویشی و وحید نامداری هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند.

برنامه کامل بازی‌های هفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه 30 شهریور ماه

ماشین‌سازی تبریز - پارس جنوبی جم

صنعت نفت آبادان - پیکان تهران

سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان

شنبه 31 شهریور ماه

استقلال خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان

سایپا - نفت مسجد سلیمان

نساجی مازندران - استقلال تهران

یک‌شنبه 1 مهر ماه

پرسپولیس - سپیدرود رشت

پدیده - تراکتورسازی تبریز

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها