لیگ برتر فوتبال؛ جدال جذاب استقلالی‌ها در قائم‌شهر برگزار می‌شود

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر ایران عصر شنبه سی و یکم شهریور در قائم‌شهر میزبان تیم قدرتمند استقلال تهران خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال؛ جدال جذاب استقلالی‌ها در قائم‌شهر برگزار می‌شود

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر ایران عصر شنبه 31 شهریور از ساعت 18 و 45 در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران در بازی هفته گذشته لیگ برتر در مقابل تیم پرسپولیس، نتیجه را دو بر یک واگذار کرده که این دیدار حواشی بسیاری را نیز به همراه داشت و قائم‌شهری‌ها امیدوار هستند که بتوانند در ورزشگاه اختصاصی و به کمک هواداران پرشور خود دیدار این هفته در مقابل آبی پوشان تهرانی را با برد پشت سر بگذارند.

تیم فوتبال استقلال تهران که در لیگ قهرمانان آسیا با شکست در مقابل السد قطر از دور مسابقات کنار رفته است با تمام توان خود به قائم‌شهر می‌رود و چیزی جز سه امتیاز این دیدار خارج از خانه هواداران این تیم را راضی نمی‌کند زیرا پس از بازماندن از صعود به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا امید هواداران به لیگ برتر است و در بازی‌های لیگ برتر نیز از شفر و بازیکنان استقلال چیزی بجز برد را انتظار ندارند.

شاگردان جواد نکونام در هفته‌های گذشته بارها نشان دادند که برای مقابله با حریفان قدرتمند لیگ برتری آماده هستند و در چند دیدار اخیر نیز با ارائه یک فوتبال منطقی و تماشاگر پسند نشان دادند که در مقابل تیم‌های بزرگ نیز دست و پا بسته نخواهند بود و با همین بازیکنان جوان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور محمدعباس زاده بازیکن سابق تیم‌های راه آهن، پرسپولیس و سایپا در تیم نساجی قائم‌شهر است که تعصب قابل توجهی را به پرسپولیس دارد و تاکنون در هر دیداری که روبروی تیم استقلال قرار گرفته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و کری‌های جذابی را نیز با این تیم آبی پوش تهرانی دارد اما باید دید که عباس زاده در بازی این هفته دو تیم استقلال و نساجی چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

تیم فوتبال نساجی مازندران با دو تساوی، دو شکست و یک پیروزی با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر ایران قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم فوتبال استقلال تهران با کسب یک پیروزی، سه تساوی و دو شکست شش امتیازی است و در رده دهم جدول قرار دارد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها