تردد در محورهای پایین‌دست مازندران سنگین است/ اعلام محدودیت‌های جاده‌ای

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محدوده بالادست محورهای مازندران به‌صورت خلوت و در محورهای پایین‌دست باتوجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری شلوغ است.

تردد در محورهای پایین‌دست مازندران سنگین است/ اعلام محدودیت‌های جاده‌ای

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده بالادست محورهای مازندران به‌صورت خلوت است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در محدوده پایین دست محورهای مازندران با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری به‌صورت سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درحال حاضر با توجه به بارش باران ورودی نداریم و مسافران درحال خروج از محور کندوان هستند.

این مسؤول بیان کرد: امروز تصادفات منجر به جرحی زیاد داشتیم که ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است.

قدمی ادامه داد: وضعیت محورهای استان نیز به‌صورت مقطعی لغزنده است که با توجه به این شرایط احتمال ریزش سنگ به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد و لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعمال محدویت‌های ترافیکی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

این مسؤول افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری شاهد ترافیک در محور کیاسر هستیم که در این زمینه بحث محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از فردا شاهد موج بازگشت مسافران در محورهای مازندران هستیم لازم است از صبح مدیریت خوبی روی بازگشت داشته باشند تا درگیر ترافیک نشوند.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها