زندگی حضرت آمنه(س) و یک کتاب دیگر در راه انتشار

مدیر تولید انتشارات اسم با وجود مشکلات حوزه چاپ و کاغذ از انتشار دو کتاب جدید از سوی این انتشارات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

زندگی حضرت آمنه(س) و یک کتاب دیگر در راه انتشار

«محمدرضا صادقی» مدیر تولید انتشارات اسم از چاپ یک کتاب جدید و چاپ یک مجموعه پنج جلدی خبر دارد و گفت: باتوجه به مشکلات گرانی کاغذ و مقوا و خرید آن دچار مشکلاتی در حوزه چاپ شدیم و کمی کارهای جدیدمان با تعویق چاپ می‌شود.

وی درباره کتاب‌هایی که مجوز چاپشان قطعی شده است، گفت: یکی از کتاب‌هایی که مجوزش قطعی شده، کتابی است به صورت رمان درباره زندگی حضرت آمنه(س) از مریم بصیری، نویسنده کتاب «شب‌های حرم خانه» که موضوع آن درباره اجرای تعزیه زنان در دوران ناصرالدین شاه قاجار بود. امیدواریم بتوانیم این کتاب را در ماه ربیع منتشر کنیم.

این مدیر تولید انتشارات افزود: کتاب دیگری که مجوز قطعی چاپ را گرفته است، چاپ دوباره مجموعه پنج جلدی «بهترین داستان‌های جهان» است که قبلا توسط نشر عصر داستان چاپ شده بود. این مجموعه بار دیگر بعد از چند سال توسط نشر اسم و زیر نظر احمد گلشیری با یک ویراست و طراحی جدید چاپ می‌شود و علاقه‌مندانی که نتوانسته بودند این مجموعه را قبلا خریداری کنند، می‌توانند بزودی این مجموعه را تهیه کنند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها