سیل در شرق استان سمنان جان یک نفر را گرفت/ بروز خسارت در دامغان

بارش باران و در پی آن جاری شدن سیل در شهرستان شاهرود و دامغان باعث آب‌گرفتگی معابر و خسارت به باغات شد و در روستای قدس میامی نیز جان یک نفر را گرفت.

سیل در شرق استان سمنان جان یک نفر را گرفت/ بروز خسارت در دامغان

بارش مداوم باران هم‌زمان با عصر تاسوعای حسینی که تا شامگاه ادامه یافت خساراتی را به بافت روستایی شرق استان سمنان و همچنین برخی راه‌های مواصلاتی روستایی و شهری وارد کرد، سیل همچنین در روستای قدس میامی باعث کشته شدن یک نفر شد.

سیل در روستای قدس علاوه بر کشته شدن یک نفر، به برخی تأسیسات راه و ابنیه مسکونی نیز خساراتی وارد کرده است که از میزان آن‌ها اطلاعی در دسترس نیست.

یک منابع آگاه در میامی گفت: مشخص شدن میزان خسارات واردشده به روستای قدس و روستاهای دیگر میامی براثر وقوع سیل، منوط به روشن شدن هوا و بررسی بیشتر است.

بروز خسارت در دامغان

در دامغان نیز سیل خساراتی را برجای گذاشت، حسین حاجی بگلو معاون فرماندار دامغان دراین‌باره به خبرنگار مهر، گفت: بارندگی عصر روز جاری در بالادست روستاهای کلاته ملا و حداده بخش مرکزی شهرستان، باعث جاری شدن سیلاب در محور جنوبی دامغان-شاهرود و سطح روستاهای مذکور شده است. این حادثه خسارت جانی در برنداشته و میزان خسارت مالی آن توسط دستگاه های اجرایی در دست بررسی است.

وی همچنین از اعزام اکیپ های امدادی، راهداری و مدیریت بحران به روستاهای دامغان خبر داد.

بارش باران و تگرگ به‌خصوص در شرق استان سمنان باعث آب‌گرفتگی برخی معابر و جاده‌های استان سمنان شد اما تردد در این راه‌ها روان گزارش‌شده است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها