آقایی خبر داد

حضور ۳۰ هزار زائر ایرانی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در عراق

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از حضور ۳۰ هزار زائر ایرانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در عراق خبر داد.

حضور ۳۰ هزار زائر ایرانی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در عراق

مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره برنامه‌های اندیشیده شده برای عزیمت زائران به اعتاب مقدسه عراق در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: ثبت نام این دوره از اعزام به عتبات عالیات که از ۲۱ شهریور ماه شروع شده و تا روز ۳۱ شهریور ماه ادامه می‌یابد و روزانه ۲ هزار نفر در قالب ۵۰ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عراق اعزام می‌شوند.

وی افزود: این کاروان‌ها سه شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اسکان می‌یابند؛ ضمن اینکه زیارت امامین عسگرین (ع) در سامرا نیز جزو برنامه‌های این گروه‌ها است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حداقل و حداکثر قیمت اعزام‌ها تصریح کرد: قیمت‌های اعزام‌های زمینی بین یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است، اما قیمت اعزام‌های هوایی بین ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

آقایی افزود: افزایش قیمت‌ها نیز به هیچ عنوان موجب کاهش عدم اعزام‌ها نشده است و در حال حاضر نیز ثبت نام دهه دوم محرم از عاشقان اهل بیت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: عاشقان سفر به عتبات عالیات می‌توانند به ۲۵۰۰ دفتر زیارتی در سراسر کشور مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

آقایی به تعداد زائران ایرانی که در تاسوعا و عاشورای حسینی در عتبات حضور دارند اشاره کرد و گفت: حدود ۳۰ هزار نفر از هموطنان ما در روز‌های تاسوعا و عاشورا در اعتاب مقدسه عراق حضور دارند.

وی به زائران توصیه کرد که از کاروان‌های تحت پوشش سازمان حج و زیارت برای عزیمت به عتبات استفاده کنند، چراکه این کاروان‌ها دارای پوشش امنیتی و بیمه و سایر خدمات است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سروناز
    0

    گمان نكنم حتي يك نَفَر هم رفته باشه

  • باربد
    0

    پس قبلا كه دوميليون نَفَر مي رفتند دولتي بودند كه حالا سي هزار رفته اند

  • مدارا تقيه
    0

    ترامپ با يه اشاره اسلام را از ايران گرفت .گويي واقعيت دارد شكم گشنه مسلماني نمي شناسد. مسئولين گويي با دروغ گويي ملت را دل سرد حتي اسلام كردند . شايد مي ترسند عاقبت در سال 2022 ميلادي بشه قیمت یک نان باگت در ونزوئلا ۱۵۰۰ برابر یک باک پر بنزین خودرو است. يعني فقر لاغري سستي ووو عاقبت بيماري اعصاب و روان اونم مي شود بيماري تن و بي پولي مرگ زودرس. گويي ايرانيان قبول كردند روحاني و ...كار نتوان كرد . و شبهه حكومت در راه است . شايد كمك از لبنان برسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها