عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرفوری:

کاش مسئولان از شهامت امام حسین درس بگیرند/ صداقت در جامعه امروز کمرنگ‌ شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صداقت و شجاعت ویژگی بارز امام حسین(ع) بود که متاسفانه امروز در جامعه اسلامی نسبت به گذشته کمرنگ شده است.

کاش مسئولان از شهامت امام حسین درس بگیرند/ صداقت در جامعه امروز کمرنگ‌ شده است

حجت الاسلام علی اسلامی در گفت و‌ گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اهمیت نهضت امام حسین(ع) و اینکه چگونه می توان از این نهضت در جوامع اسلامی استفاده کرد اظهار کرد: صداقت و شجاعت ویژگی بارز نهضت امام حسین(ع) بود که در مقابله با یزید به کار گرفت تا برای همیشه نام این امام بزرگوار در تاریخ نهادینه شده است.

وی تصریح کرد: امروز علی رغم رسالتی که امام حسین(ع) در مقابله با دشمنان اسلام به کار گرفتند شهامت و صداقت در جامعه اسلامی نسبت به گذشته کمرنگ شده است از این رو قطعا برای بهبود وضعیت فعلی لازم و ضروری است که مسئولان با صداقت بیشتری وظایف خود را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید كرد: بدون شك قيام امام حسین و ماجرای کربلا دارای درس های بسیاری است که قطعا مسئولان برای اداره امور جامعه و یک کشور می توانند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند.

اسلامی تصریح کرد: امام حسین علی رغم اینکه مردم کوفه به وی وفا نکردند اما بازهم به خواسته آنها در مقابله با لشکر عمر بن سعد وارد جنگ شد از این رو بهتر در شرایط امروز جامعه مسئولان ما نیز در روابط خود با مردم کمی رابطه ها و ضابطه ها را کنار بگذارند تا مشکلاتی که امروز در جامعه ایجاد شود به بهترین شکل ممکن حل شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر قطعا مسئولان مردم را دوست داشته باشند و در جهت تحقق مطالبات آنها وارد عمل شوند قطعا شرایط جامعه اسلامی بهتر از وضعیت فعلی خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شجاعت که امام حسین در مشی و رفتار خود داشت اگر بخشی از آن و حتی قسمت کوچکی در بین مسئولان باشد قطعا شرایط امروز کشورما و سایر کشورهای اسلامی بهتر از روزگار فعلی خواهد بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    همه یه جوری حرف میزنند مثل این که خودشاندیگه جزو مسئولین نیستند !!!!

  • داريوش
    0

    كاش حرفتان با عملتان يكي بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها