لیگ فوتبال سری B ایتالیا تعلیق شد

رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایتالیا (سری B) به دلیل حواشی حقوقی به حالت تعلیق درآمد.

لیگ فوتبال سری B ایتالیا تعلیق شد

رئیس دادگاه تجدید نظر کمیته ملی المپیک ایتالیا تایید کرد که رقابت های فصل 2019-2018 لیگ دسته دوم فوتبال این کشور موسوم به سری B تا روز جمعه به حالت تعلیق درآمده است.

این تصمیم برای پایان دادن به جنجال طولانی مدت پیرامون لیگ سری B اتخاذ شده است.قضات کمیته ملی المپیک درخواست تیم های پرو ورچلی، نووارا، کاتانیا، سیه نا و ترنانا برای ورود به این رقابت ها را نپذیرفت.
اما تیم پرو ورچلی شنبه هفته جاری توانست از دادگاه داوری ورزش ایتالیا مجوز حضور در این رقابت ها را بگیرد و حکم دادگاه تجدید نظر کمیته المپیک ایتالیا را فسخ کند.به همین دلیل فرانکو فراتینی، رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا با اذعان به آشفتگی به وجود آمده اعلام کرد که رقابت های سری B حداقل تا روز جمعه به حالت تعلیق درخواهد آمد.
وی به رادیو InBlu گفت: "دادگاه منطقه ای لاتزیو، علاوه بر تعلیق این حکم، لیگ را به حالت تعلیق درآورد."
" روز جمعه 21، «کمیته تضمین» این موضوع را با نگاهی کاملا جدید بررسی خواهد کرد و آن وقت است که تصمیم گرفته خواهد شد که آیا سری بی با 22 تیم برگزار شود یا 19 تیم.

"اگر قرار باشد لیگ 22 تیمی باشد، سه تیم [صعود کننده] روز دوشنبه مشخص خواهند شد."
سری B معمولا 22 باشگاه دارد، اما وقتی که باری، اویلینو و سزنا ورشکست شدند، سازمان سری B تصمیم گرفت بجای این که 3 تیم را جایگزین آنها کند، لیگ را با 19 سالگی برگزار کند.
این امر باعث شد تیم های پرو ورچلی، نووارا، کاتانیا، سیه نا و ترنانا که امیدوار بودند به جای آن سه تیم به لیگ دسته دوم فوتبال ایتالیا صعود کنند،مبارزه حقوقی را پی بگیرند و همچنان امیدوارند که این اتفاق رخ دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها