دستور رییس قوه قضاییه به رئیس دادگستری اصفهان در مورد حادثه کاشان - نطنز

رییس قوه قضاییه پیام تسلیتی در پی حادثه جاده کاشان - نطنز صادر و اعلام کرد: ضروری است رئیس کل دادگستری استان اصفهان نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

دستور رییس قوه قضاییه به رئیس دادگستری اصفهان در مورد حادثه کاشان - نطنز

در پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی در پی درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان در حادثه جاده‌ای با تسلیت به خانواده آنان و ملت ایران نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز- کاشان که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.

بروز اینگونه حوادث تلخ و جانگداز توجه هر چه بیشتر متولیان امر را در ایمنی جاده های کشور نشان می دهد و امیدوارم با اتخاذ بسترها و تمهیدات مناسب بار دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده های عزیز جانباختگان این حادثه دلخراش و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم. ضروری است رئیس کل دادگستری استان اصفهان نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه»

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    ای بابا!نوش داروبعدازمرگ سهراب چه تاثیری به حال این خانواده های داغدارداره؟تاوقتی وزیر بی مسئولیت ولابی گری مثل آخوندی راحت ازجان ومال وناموس مردم میگذره؟خودشون وآقازاده هاشون که دررفاه وامنیت هستن چه اهمیتی داره که مردم چه زجری رومتحمل میشن...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها