2 شبکه ترویج پوشش مبتذل در فضای مجازی منهدم شدند

یک مقام امنیتی از شناسایی و منهدم شدن دو شبکه مروج پوشش مبتذل در فضای مجازی خبر داد.

2 شبکه ترویج پوشش مبتذل در فضای مجازی منهدم شدند

وی که نخواست نامش فاش شود افزود: این اقدام در راستای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان و معاندان نظام که در راستای تغییر فرهنگ ناب اسلامی، ترویج سبک زندگی غربی، پیاده سازی مبانی تئوریک غرب و در زمینه ترویج و اشاعه پوشش ابتذال اقدام می کردند، توسط ضابطان قضایی بسیج صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ترویج و انتشار تصاویر غیراخلاقی در اینستاگرام، تبلیغ و ترویج پوشش و لباس به سبک مبانی غرب در فضای مجازی، تبلیغات لباس‌ها، مزون‌ها، لوازم آرایشی و داروهای ضد چاقی و لاغری بوسیله خانم‌ها با پوششی غیر شرعی و زننده در این شبکه پیگیری می شد.

این مقام امنیتی سپاه همدان اظهار داشت: اعضای شبکه های یاد شده شناسایی و برخوردهای لازم با آنها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه رویکرد سپاه پاسداران ارشاد و اصلاح محوری است، بیان کرد: بیشتر اعضای شبکه را جوانان زیر 18 سال تشکیل می دادند که با رافت اسلامی با آنها برخورد شد.

این منبع آگاه اظهار داشت: پس از راهنمایی و ارشاد این طیف از جوانان و تشریح ابعاد و زوایای پنهان این شبکه ها برای متزلزل کردن بنبان خانواده ها، آنها به اشتباه خود پی بردند.

وی ادامه داد: بخشی از اعضای این شبکه ها بالای 18 سال سن دارند که در صورت داشتن تخلف و جرائم سنگین برخورد قضایی با آنها صورت می گیرد.

مرداد سال گذشته مدیران گروه‌های مستهجن تلگرامی در یکی از شهرستان های همدان دستگیر شدند که این افراد با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام به نام «بچه‌های باحال» اقدام به تولید عکس و فیلم‌های مستهجن می کردند.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها