اسامی داوطلبان هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران اعلام شد

فهرست نهائی نامزدهای حائز شرایط عضویت در هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را بر اساس حروف الفبا و مطابق جدول ذیل به اطلاع اعضای محترم سازمان استان می رساند .

اسامی داوطلبان هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران اعلام شد

به گزارش خبر فوری و به نقل از هیأت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیاًت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، فهرست نهائی نامزدهای حائز شرایط عضویت در هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران منتشر شد.

به استناد مواد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و در اجرای ماده 66 آئین نامه اجرائی آن، بدینوسیله فهرست نهائی نامزدهای حائز شرایط عضویت در هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را بر اساس حروف الفبا و مطابق جدول ذیل به اطلاع اعضای محترم سازمان استان می رساند.
انتخابات از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 12/07/1397 در شعب منتخب سطح استان تهران آغاز و در ساعت 17 همان روز خاتمه می یابد اعطای رأی اصالتی است و توسط شخص عضو انجام می شود رأی دهندگان ابتدا کارت ملی به همراه کارت عضویت خود را به مسئولان حوزه ارائه داده پس از احراز هویت ایشان و اطمینان از این که قبلاً رأی نداده است در حوزه برای اعطای رأی اقدام می نمایند.
شایان ذکر است هر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فقط مجاز است یک بار در رأی گیری شرکت و حداکثر به 25 نفر از نامزدهای لیست ذیل به ترتیب در رشته عمران 11 نفر، نقشه برداری 1 نفر، ترافیک 1نفر، تاسیسات مکانیکی 2 نفر، تاسیسات برقی 3 نفر، معماری 6 نفر و شهرسازی 1 نفر رای دهد .

لازم به ذکر است فرصت مجاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات عضویت در هیات مدیره، از زمان انتشار فهرست نامزدها آغاز و 24 ساعت قبل از زمان اخذ رای به پایان می رسد.


اسامی داوطلبان هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها