نظر کارشناسان فوتبال درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

استقلال ۱۰ نفره در دیدار برگشت مقابل السد به تساوی رسید تا در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت مغلوب این تیم شده و از لیگ قهرمانان خداحافظی کند.

نظر کارشناسان فوتبال درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال در دیدار برگشت مقابل السد قطر با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید تا در مجموع 5 بر 3 مغلوب این تیم قطری شده و از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.

تيم فوتبال استقلال در بازى برگشت مقابل السد توانست كار خود را به صورت هجومى آغاز كند و حتى در اين بازى به ٢ گل برسد اما اخراج روزبه چشمى باعث شد تا به نوعى معادلات شفر بر هم خورد.

کارشناسان فوتبال روزبه چشمی را در شکست استقلال سهیم دانستند.

محمد نورى درباره حذف استقلال از آسيا گفت :استقلال در نيمه اول بازى كاملا بر حريف خود مسلط بود و در نهايت بعد از گلى كه تيم مى خورد خط دفاعى استقلال بر هم زده شد .از طرفى چشمى با عصبانى شدن و كارت قرمزى كه دريافت مى كند به تيم استقلال لطمه مى زند .واقعا جاى تعجب دارد بازيكنى كه در سطح ملى بازى و جام جهانى بازى مى كند چنين رفتار بچه گانه و غير حرفه اى را از خود به نمايش بگذارد.

او ادامه داد:تا قبل از اخراج چشمى ،نبض بازى در دستان استقلال بود و فكر مى كنم شفر در تعويض و ارنج هايش مشكل داشت چرا كه بيرون آوردن طارق و باقرى كه نبض بازى در دستان آنها بود كار اشتباهى به شمار آمد و همچنين بازى گرفتن قائدى از دقايق اول كاملا اشتباه محسوب مى شد .در هر صورت نمى دانم چرا شفر چنين تعويض هايى را انجام داد اما به طور حتم بازيكنان از نقطه صعف دروازه بان السد مى توانستند استفاده كنند و بازى را ببرند و بايد بگويم بازيكنان با تمام توان بازى كردند.

نورى افزود :با توجه به اينكه امسال همه چيز براى كسب ستاره سوم مهيا بود اما سهل انگارى مديران قبلى و لطمه اى كه توفيقى به استقلال زد باعث شد اين امر صورت نگيرد .لطمه اى كه در حال حاضر تركش هاى آن را نظاره گر هستيم .همچنين فكر مى كنم تيم امسال شفر نسبت به سال گذشته فوتبال زيبا بازى نمى كند و معتقدم شفر بايد تغييراتى در كادر ،طرز تفكر و تغيير در تاكتيك خود بدهد تا بتواند موفق باشد.

حسن روشن درباره حذف استقلال از رقابت هاى آسيايى گفت :نمى دانم چرا شفر از ابتداى بازى مقابل السد از حضور وريا غفورى استفاده نكرد و از طرفى نبايد قائدى را در تركيب جاى مى داد .هواداران و مردم خود را براى باخت آماده كرده بودند و در نهايت پنالتى آخر هم وضع را بد تَر كرد .به نظرم با اين تيم نمى شد به شرق آسيا برويم چرا كه تيمى نيست كه با اين همه مخارج و اين نتايج راهى شرق آسيا شود .تا همين جا هم دستشان درد نكند اما سوال من اين است وقتى اين افراد نمى خواهند از بازيكن خارجى استفاده كنند براى چه آنها را جذب مى كنند ؟

او در مورد اخراج چشمى در ديدار مقابل السد بيان كرد :چشمى خودش اشتباه كرد و به نظرم بايد از نظر روانى روى بازيكنان بيشتر كار شود .بازيكنان استقلال از دقيقه ٥ بازى به داور اعتراض مى كردند.

روشن در مورد ماندن شفر در استقلال افزود :شفر تا ٢ يال ديگر با استقلال قرارداد دارد و هيچ راهى براى كنار گذاشتن او وجود ندارد اما اين مربى امسال در استقلال نتيجه نمى گيرد چرا كه تيمى كه سال گذشته با مهره هاى خوب بسته شده بود با تيم امسال خيلى تفاوت دارد .البته تمامى بازيكنان با نظر شفر جذب شدند بنابراين مسئوليت برد و باخت با شفر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها