آیت‌الله جنتی از یک سمت خود استعفا داد

دفتر رئیس مجلس خبرگان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد آیت الله جنتی علاوه بر استعفا از امامت جمعه تهران از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم استعفا داده است.

آیت‌الله جنتی از یک سمت خود استعفا داد

دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با عنایت به اینکه ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با یکی از ائمه جمعه است، حضرت آیت الله جنتی مطابق با قانون همزمان با استعفا از امامت جمعه تهران از ریاست این ستاد نیز استعفا دادند و جایگزین ایشان نیز تعیین و منصوب شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از رسانه های محترم انتظار می رود پیش از انتشار اخبار و گزارش های خود از صحت آنها مطمئن شوند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • saeed
    0

    چرا ؟آخه چرا؟

  • ناصر
    0

    حیف است، پیشنهاد میکنم که پست های ریاست مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت و ستاد مبارزه با فساد و فحشا و اختلاس و رانت و قاچاق کالا و ارز و سازمان برنامه و بودجه و چند پست دیگر را هم به ایشان بدهید. چون در کشور نیروی جوان و کارآمد نداریم.

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      پشت سر ایشان حرف درنیاورید حاج آقا قبل از خدا بوده بعد خدا هم خواهند بود بی نهایت شغل برای ایشان مانعی ندارد توانمندندالحمدالله

  • کاربر ناشناس
    0

    مگر آقای جنتی چند مقام را اشغل کرده بود که تا کنون از دومقام استعفا داده . ماشاالله به قدرت ومدیریت ایشان .

  • کاربر ناشناس
    0

    حیف . چرا ؟؟؟ فکر کنم ایشان زمانی که نامه ای بنویسند دو سطر نامه است و یک صفحه عناوین ایشان و سپس امضا . انشاالله موفق باشند تازه شنا میکنند !!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها