عطریانفر در گفت و گو با خبرفوری:

مردم برای تحقق خواسته‎هایشان منتظر رویکرد دولت هستند

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: رویکرد رئیس‎جمهور در ایجاد امید در بین مردم باید علاوه بر ایجاد امیدواری در بین مردم به تحقق مطالبات آنها منجر شود.

مردم برای تحقق خواسته‎هایشان منتظر رویکرد دولت هستند

محمد عطریانفر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره پست اینستاگرامی رئیس‎جمهور کشورمان پیرامون اینکه از گردنه مشکلات عبور خواهیم کرد و مردم خود قضاوت می‎کنند اظهارکرد: قطعا اینگونه اظهارات و صحبت‎ها از سوی رئیس‎جمهور به عنوان کسی که مسئولیت امور اجرایی دولت را برعهده دارد برای ایجاد امیدواری در کشور است که باید آن را به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: ایجاد امیدواری و نوید آینده بهتر برای زندگی در کشور از ارکان مدیریتی است که رئیس‎جمهور به آنها تکیه دارد و باید از این امر برای بهبود وضعیت کشور به خصوص در شرایط بحرانی استفاده کرده واقدامات لازم را انجام دهد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: انتظار می‎رود همانگونه که رئیس‎جمهور محترم با بیان و کلام خود در جهت ایجاد امیدواری دربین مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است در جهت تقویت جنبه‎های عملی دغدغه‎های مردم نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

عطریانفر خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم تصور نکردند که رئیس‎جمهور بیشتر گفتار درمانی می‎کند تا به اینکه به فکر حل مشکلات کشور باشد بهتر است دولت محترم با تدبیر رئیس‎جمهور در جهت تحقق مطالبات و خواسته‎های مردم وارد عمل شود تا آنچه در گفتار رئیس‎ قوه‎مجریه وجود دارد در عمل نیز مصداق واقعی پیدا کند.

وی تاکید کرد: برای جلب اعتماد مردم به نظام و به خصوص دولت به عنوان قوه‎مجریه باید تمامی تلاش‎های لازم به کار گرفته شود و این امر نیازمند همت جمعی در دولت است که امیدواریم هرچه زودتر تحقق پیدا کند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها