با دو بازی موبایلی اکشن ساعت ها هیجان را تجربه کنید

دانلود بازی های اکشن یکی از برترین تفریح های قشر جوان محسوب می شود. این نرم افزار های اندروید گرافیک بسیار قدرتمندی را دارا هستند به همین دلیل تمام گوشی های هوشمند قادر به اجرای آن نیستند.

با دو بازی موبایلی اکشن ساعت ها هیجان را تجربه کنید

با این وجود دانلود بازی اکشن یکی از پرطرفدار ترین جستجو های کاربران در استور رسمی گوگل محسوب می شود، حال قصد داریم دو نرم افزار بسیار زیبا را عرفی کنیم و پیشنهاد می کنیم با دانلود بازی های اکشن یاد شده هیجان واقعی را تجربه کنید.

بازی موبایل HOT GUNS


این بازی موبایلی اکشن طرفداران بسیار زیادی دارد و Hot Guns را باید در کنار پرطرفدارترین بازی های استور رسمی گوگل دانست و کمتر علاقه مند به دانلود بازی اکشن را می توان یافت که از سبک این بازی مهیج استقابل نکند. این عنوان بسیار زیبا توسط استودیوی Quantized Bit توسعه پیدا کرده و در استور رسمی گوگل قرار گرفته است.

در بازی Hot Guns شما در نقش یک سرباز هستید که موقعیت را می گیرد، پول نقد دریافت می کند، اسلحه های مختلف را در اختیار دارد و بازی شروع می شود. در این مسیر هیچ موجود زنده ای پیدا نخواهد شد و شما با استفاده از شخصیت های مختلف می توانید به جنگ دشمنان مختلف بروید و سعی کنید بهترین و سریع ترین روش آن ها را نابود کنید.

لینک دانلود بازی اکشن Hot Guns برای سیستم عامل اندروید از استور رسمی گوگل

بازی موبایلی ELITE SWAT - COUNTER TERRORIST GAME


بازی موبایلی Elite SWAT - counter terrorist game یک بازی مهیج و اکشن محسوب می شود. این عنوان بسیار زیبا توسط استودیوی بازیسازی JOYNOWSTUDIO منتشر شده و در استور رسمی گوگل امتیاز ها خوبی کسب کرده است.

داستان بازی Elite SWAT - counter terrorist game بسیار جذاب است و تروریست ها نقشه یک حمله تروریستی بزرگ به کشور شما را کشیده اند ، نیروهای ویژه پلیس از این موضوع مطلع می شوند و حالا قرار است یک عملیات ضد تروریستی بزرگ انجام شود.شما به عنوان یکی از بهترین نیروهای ویژه پلیس که مهارت زیادی هم در تیراندازی دارید به این عملیات فرا خوانده می شوید، با توجه به اطلاعاتی که از تروریست ها به دست آمده بیشتر آن ها جزء سربازان بازنشسته قدیمی هستند، به همین دلیل بیشتر آن ها آدم های حرفه ای و آموزش دیده ای هستند که می توانند از پس شرایط مختلف جنگی با موفقیت عبور کنند حتی گروهی از مردم شهر را به گروگان گرفته اند، ماموریت شما فقط یک ماموریت ضد تروریستی نیست و شما باید دوستان خود را نجات دهید.

لینک دانلود بازی اکشن Elite SWAT - counter terrorist game برای سیستم عامل اندروید از استور رسمی گوگل

منبع: کالاسودا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها