آتش گرفتن چند دستگاه خودرو در خیابان خاوران

جاری شدن مایعات قابل اشتعال در آسفالت، منجر به شعله‌وری حدود 60 متر از سطح آسفالت شده و منجر به این شد که سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پراید و یک دستگاه تیبا و یک دستگاه موتورسیکلت دچار حریق شوند.

آتش گرفتن چند دستگاه خودرو در خیابان خاوران

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در خیابان خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:17 امروز یک مورد آتش‌سوزی در خیابان خاوران، ابتدای خیابان عارف به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک پروژه کارگاهی یک دستگاه موتور ژنراتور که برق مورد نیاز این کارگاه را تامین می‌کرد، دچار آتش‌سوزی شده و در مجاورت آن یک مخزن کوچک مایعات قابل اشتعال مانند گازوئیل و بنزین نیز وجود داشت و دچار حریق شده بود.

وی خاطرنشان کرد: جاری شدن مایعات قابل اشتعال در آسفالت، منجر به شعله‌وری حدود 60 متر از سطح آسفالت شده و منجر به این شد که سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پراید و یک دستگاه تیبا و یک دستگاه موتورسیکلت دچار حریق شوند همچنین یک دستگاه خودروی پرشیا حین حرکت از قسمت زیر خودرو دچار آتش‌سوزی شد که آتش‌نشانان به سرعت عملیات خاموش کردن آتش را آغاز و در ابتدا آتش زیر خودروی پرشیا را خاموش کرده و سرنشینان آن را خارج کردند.

وی تصریح کرد: یک دستگاه کیوسک فروش روزنامه نیز کنار موتور ژنراتور قرار داشت که دچار حریق شد اما خوشبختانه با عملیات خوب آتش‌نشانان آتش خاموش و از سرایت آن به سایر خودروها و دیگر اماکن جلوگیری به عمل آمد.

ملکی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، متذکر شد: خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها