ضریب ایمنی گواهینامه‌های تحصیلی افزایش می‌یابد

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: در راستای افزایش امنیت امتحانات و نتایج امتحانات میانی و تضمین اعتبار دانش‌نامه‌ها و مدرک تحصیلی، ضریب ایمنی گواهینامه‌های تحصیلی افزایش خواهد یافت.

ضریب ایمنی گواهینامه‌های تحصیلی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی وزیر آموزش و پرورش با معاونان و مدیران‌کل این وزارتخانه که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به طرح تعالی مدیریت مدرسه اظهار کرد: طرح تعالی مدیریت مدرسه با اصلاحاتی متناسب با اقتضائات سند تحول بنیادین و با جدیت تداوم خواهد یافت.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش افزود: در راستای افزایش امنیت امتحانات و نتایج امتحانات میانی و تضمین اعتبار دانش‌نامه‌ها و مدرک تحصیلی، ضریب ایمنی گواهینامه‌های تحصیلی افزایش خواهد یافت.

عمادی خاطرنشان کرد: موضوع هدایت تحصیلی و توسعه متوازن شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوره متوسطه از اولویت‌های پیگیری در معاونت متوسطه خواهد بود و نتایج امتحانات نهایی، معیار بسیار خوبی برای سنجش کارآیی و اثربخشی نظام تعلیم و تربیت است و این کار با جدیت مانند گذشته اجرایی خواهد بود و همچنین جشنواره‌ها و مسابقات علمی معاونان و دانش‌آموزان دوره متوسطه با نشاط و قوت تداوم خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: مسأله مهم سوابق تحصیلی در نظام پذیرش دانشجو در راستای کاهش تأثیرات منفی کنکور بر نظام آموزشی بر مبنای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از اولویت های پیگیری در معاونت متوسطه است.

عمادی تصریح کرد: نیروی انسانی، فضا و تجهیزات هنرستان‌های فنی وحرفه ای و کاردانش در اولویت بالایی هستند و برنامه‌های‌های معاونت متوسطه پس از چند سال اجرایی شدن آسیب شناسی و باز طراحی خواهند شد.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها