سخنگوی وزارت خارجه: تعداد اندکی معاند ضد ایرانی قصد تعرض به سفارت ایران در پاریس را داشتند که موفق نشدند

بهرام قاسمی گفت: بعد از ظهر دیروز تعداد اندکی از افراد معاند ضد ایرانی قصد تعرض و آسیب رساندن به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس را داشتند

سخنگوی وزارت خارجه: تعداد اندکی معاند ضد ایرانی قصد تعرض به سفارت ایران در پاریس را داشتند که موفق نشدند

سخنگوی وزارت خارجه گفت: تعداد اندکی معاند ضد ایرانی قصد تعرض به سفارت ایران در پاریس داشتند که موفق نشدند. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص تعرض به سفارت کشورمان در پاریس ضمن تایید این خبر اظهار داشت: بعد از ظهر دیروز تعداد اندکی از افراد معاند ضد ایرانی قصد تعرض و آسیب رساندن به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس را داشتند که البته موفق به این کار نشدند و نتوانستند به داخل ساختمان سفارت وارد شوند و با پرتاب اشیایی به سمت ساختمان سفارت، خساراتی به آن وارد کردند.

قاسمی افزود: متاسفانه به رغم انتظار طبیعی که از پلیس فرانسه وجود داشت آنان هنگام حضور این مهاجمین که از وابستگان یک گروهک تروریستی بودند، به موقع در محل حاضر نبودند که موضوع تهاجم این گروه و عدم حضور به هنگام پلیس، تحت بررسی و پیگیری است. خاطر نشان می کنم پس از پیگیری‌های متعدد و حضور نیروهای ذی‌ربط تعدادی از مهاجمین توسط پلیس دستگیر شدند که خواستار محاکمه و مجازات آنها و اعلام نتیجه از سوی مقامات ذی‌صلاح هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال بار دیگر به وزارت خارجه فرانسه یادآوری کرد که تامین امنیت اماکن دیپلماتیک به عهده کشور میزبان می باشد و لازم است نسبت به حفاظت و صیانت از کلیه اماکن دیپلماتیک ایران در فرانسه، تمهیدات و اقدامات جدی و لازم به عمل آورند.

منبع: انتخاب

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کبری
    0

    ما ۵۰ میلیون تو ایران دارن از بین میرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها