جریمه ۹۹۲ میلیاردی قاچاقچی ۶۰۰ کیلوگرم طلای خارجی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از جریمه ۹۹۲ میلیارد تومانی قاچاقچی ۶۰۰ کیلوگرم طلای خارجی در اردبیل خبر داد.

جریمه ۹۹۲ میلیاردی قاچاقچی ۶۰۰ کیلوگرم طلای خارجی در اردبیل

حسین نجف زاده روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش بازرسان و ماموران نیروی انتظامی و همچنین گزارش اداره کل گمرکات استان مبنی بر کشف و ضبط طلای خارجی آب شده قاچاق که از کشور آذربایجان وارد خاک ایران شده بود پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اضافه کرد: فروشنده طلا به عنوان فرد صنفی به اتهام فروش کالای قاچاق به مقدار ۶۰۰ کیلوگرم طلای خارجی به ارزش ۶۴۱ میلیارد و ۷۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال ازسوی این مرجع تحت پیگرد و رسیدگی قضایی قرار گرفت .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به رسیدگی این پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز و صدور حکم تصریح کرد: با توجه به گزارش اولیه و تحقیق و اخذ دفاعیات و سایر شواهد و قراین اتهام انتسابی محرز تشخیص داده شد و شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اردبیل فرد متخلف را به پرداخت مبلغ یک بیلیون و ۹۲۵ میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و محرومیت و ابطال پروانه کسب وی به مدت دو سال به عنوان محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم کرد.

به گفته وی حکم موصوف در مرحله ابلاغ به محکومان بوده و ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ، از سوی محکومان قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها