اعضای شورای شهر بروجرد با خبرنگاران درگیر شدند

شورای شهر بروجرد که این روزها بسیار پرحاشیه بوده است باز هم جنجال آفرید. این شورا که روز گذشته توسط مردم محلی به دلیل بی کفایتی بسته شد، در اولین جلسه رسمی خود بعد از 45 باز هم به حاشیه رفت.

اعضای شورای شهر بروجرد با خبرنگاران درگیر شدند

امروز و پس از حدود 45 روز تعطیلی شورای شهر بروجرد بالاخره و با وساطت و پا درمیانی فرماندار جلسه انتخاب هیأت رئیسه برگزار شد.

جلسه که با حضور فرماندار آغاز شد، تا انتخاب رئیس، نایب رئیس و منشی شورا در فضایی آرام گذشت و پس از آنکه فرماندار جلسه را ترک کرد، شورایی‎ها خود به انتخاب روسای کمیسیون‎ها مشغول شدند و کار تا حدودی پیش رفت و بخش دیگری از آن به جلسه روز شنبه هفته آینده موکول شد.

با پایان یافتن جلسه به یک باره بحث بین چند نفر از حاضران درگرفت و ادامه آن به بیرون ساختمان شورا کشیده و حتی به درگیری فیزیکی منجر شد.

درگیری فیزیکی صورت گرفته در حضور خبرنگاران محلی هم ادامه داشت و در اثنای دعوای این افراد عده‌ای با مشاهده حضور خبرنگاران به یک باره آنان را مورد هجمه قرار داده و با توهین به بانوان خبرنگار آن‎ها را تهدید کردند که در صورت انتشار تصاویر و فیلم‎های ضبط شده عواقب آن را می‎بینند.

در این بین یکی از خبرنگاران آقا که نسبت به گستاخی، هتاکی و بی‎حرمتی به بانوان خبرنگار معترض بود، مورد حمله و ضرب و شتم از سوی چند نفر از افراد هتاک قرار گرفت.

اینگونه بود که خبرنگاران قربانی دعوا و یا شاید منفعت‎طلبی و سهم‎خواهی هواداران و طرفداران برخی از اعضای شورای شدند و نوک پیکان حمله به سمت آنان چرخید.

اتفاق امروز تنها بخشی از دشواری کار خبرنگارانی است که در راستای انجام وظایف خود طعم تلخ عواقبی این‌چنین را می‎چشند.

مادامی که عده‎ای خبرنگار را تنها ابزاری برای رسیدن به مطامع شغلی، صنفی و جناحی می‎دانند و ابدا اعتقادی به آزادی بیان و رسالت اصلی و البته سنگین این قشر ندارند، بعید نیست که شاهد صحنه‎هایی از این دست باشیم.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها