رزومه دهید تا مدیرعامل بیمه ملت شوید +عکس

یکی از روزنامه‌های اقتصادی آگهی بسیار جالبی منتشر کرده تا افرادی که تمایل دارند سمت مدیرعاملی شرکت بیمه ملت را بر عهده بگیرند، رزومه کاری ارسال کنند.

رزومه دهید تا مدیرعامل بیمه ملت شوید +عکس

در آگهی روزنامه پرتیراژ اقتصادی آمده است که بر اساس بخشنامه شماره 93965 مورخ ۱۵ مرداد ۹۷ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و در راستای شایسته‌سالاری، کلیه افرادی که تمایل به تصدی سمت مدیرعاملی شرکت بیمه ملت دارند و واجد شرایط آیین‌نامه ۹۰ شورای عالی بیمه هستند، رزومه‌کاری خود را در مدت یک هفته از تاریخ این آگهی به آدرس زیر ارسال کنند.

آگهی‌دهنده در ادامه این آگهی توضیح می‌دهد که انتخاب نهایی بر اساس سوابق تجربی، علمی و ارزیابی‌های مدیریتی توسط کمیته انتصابات مورد تأیید وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد و لازم است کلیه افراد، موارد قانونی در خصوص رعایت ماده 241 قانون تجارت در خصوص مدیران و مزایای اقتصادی و صنعت را در ارسال درخواست لحاظ کند.

بررسی خبرنگار آنا نشان می‌دهد که ایمیل مزبور مربوط به سایت یکی از سهامداران عمده است.

در حالی یکی از سهامداران برای استخدام مدیرعامل شرکت بیمه ملت آگهی داده است که براساس قانون هیچ سهامداری نمی‌تواند بیش از 20 درصد سهامدار شرکت بیمه باشد و در نتیجه هیچ سهامداری به تنهایی نبایستی بتواند مدیرعامل برگزیند، همچنین بر اساس قانون تجارت انتخاب مدیرعامل از اختیارات هیأت مدیره است.

منبع: آنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها