کی روش به دنبال حذف بیرانوند

سرمربی تیم ملی کشورمان به دنبال ترکیب ایده‎آل برای جام ملت‌های آسیا است.

کی روش به دنبال حذف بیرانوند

مردان کی‌روش برای حضور موفق درجام ملت‌های آسیا در اردو تدارکاتی به سر می‌برند. سرمربی تیم ملی کشورمان در اردو به دنبال محک زدن بازیکنان خود است تا بهترین ترکیب را به این دوره از رقابت‌های بفرستد.

بعد از احمدرضا عابدزاده دروازه بان سال‌های دور تیم ملی کشورمان هرگز سنگر تیم ملی ایران مطمئن نبود تا اینکه علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران معرفی شد و با درخشش در جام جهانی روسیه و گرفتن پنالتی رونالدو باعث شد تا در دل مردم کشورمان جای بگیرد و شهرت جهانی پیدا کند اما دود درگیری مربیان پرسپولیس و تیم ملی کشورمان به چشم بیرانوند هم احتمالا خواهد رفت.

بیرانوند تنها بازیکن از تیم پرسپولیس است که به تیم ملی کشورمان دعوت شده است. تیمی که دو دوره متوالی توانست قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شود، تنها به یک بازیکن در تیم ملی اکتفا کرده است!

منبع: کاپیتان

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ...........
    0

    اتفاقا بازی نکردن بیرانوند در بازی با ازبکستان بخاطر تیم لنگ بود تا مبادا مصدوم یا خسته شود ودلیل عدم دعوت لنگی ها به تیم ملی هم فقط بخاطر خودشان بوده تا لطمه ای به تمریناتشان وارد نشه وبا استراحت کامل به دیدار الدحیل بروند واین هم سفارش از مقامات بالای فدراسیون و وزارت لنگی بوده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها