مالباختگان زمین‌های "شهرک نگین" در مقابل دادگستری اصفهان تجمع کردند

تعدادی از مالباختگان یک پرونده مربوط به زمین‌های

مالباختگان زمین‌های "شهرک نگین" در مقابل دادگستری اصفهان تجمع کردند

امروز تعدادی از مالباختگان پرونده زمین‌های "علی‌آباد کلنگان" در مقابل دادگستری اصفهان تجمع کردند. این پرونده مروبط به زمین‌هایی در شمال اصفهان و در کنار اتوبان اصفهان- تهران قرار دارد.

یکی از مالباختگان این پرونده به خبرنگار ایسنا گفت: این زمین‌ها از لحاظ ثبتی پلاک 28اصلی و پلاک 405 اصلی ثبتی هستند که توسط دو نفر به بیش از چهار هزار نفر از مردم ایران فروخته شده است و پس از 16 سال همچنان در پیچ و خم مسائل دادگاهی گیر کرده است.

وی افزود: زمانی این مال باختگان پول داده اند و در دفترخانه‌های رسمی به این افراد وکالت‌نامه داده شده است. در دادگاه بدوی که در سال 93 تشکیل شده معامله محرز شده است و رای به رد مال داده‌اند. اما گاهی مطرح می شد که این مال وجود ندارد، در حالی که عین مال وجود داشته است و به همین دلیلی اعتراضی به رای زده شد.

این مالباخته ادامه داد: 24 آذر سال 96 یعنی سه سال پس از تشکیل دادگاه، دادگاه تجدید نظر تشکیل و مجدد همان رای با اندکی اصلاحات تایید شد. سپس هیئت نمایندگانی تشکیل شد و با مدیران دادگستری و قضات صحبت‌هایی صورت گرفت و به دستور رییس دادگستری کارگروه ویژه‌ای تشکیل شد و قرار شد که سران قضایی استان از اداره ثبت استعلامی انجام دهند.

وی تاکید کرد: استعلام انجام شد و پس از چهار ماه جوابی نیامد و مالباختگان به این موضوع معترض هستند که چرا استعلامی که از سوی مدیران رده بالای یک استان در خواست شده است تا این میزان به طول انجامیده و همین موضوع موجب ناراحتی شاکیان شد، چرا که حتی برخی از شاکیان به دلیل طولانی شدن این پرونده فوت کرده اند.

همچنین مالباخته‌ای دیگر به خبرنگار ایسنا، گفت: این اتفاق یک زمین خواری است و باید به این موضوع رسیدگی شود و ما می‌خواهیم که این پرونده سریعتر به سرانجام برسد چرا که این پرونده یکی از طولانی‌ترین و پر شاکی ترین پرونده‌های دادگستری اصفهان است.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها