خواننده پاپ بازیگر شد

خواننده پاپ بازیگر شد

علی لهراسبی در روزهای اخیر به عنوان بازیگر و خواننده در نمایش آیینی «غبار» به کارگردانی محمدرضا مداحیان تجربه متفاوتی را در تالار وحدت پشت سر می‌گذارد.

علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ که این روزها به عنوان بازیگر و خواننده در نمایش آیینی «غبار» به کارگردانی محمدرضا مداحیان حضور دارد درباره این تجربه متفاوت بیان کرد: «جنس موزیک نمایش «غبار» و اجرای آن به واسطه درون مایه و محتوایی که دارد با جنس اجرای موزیک در کنسرت فرق می‌کند و چون ملودی و ترانه اثر کاری ارزشی است من کاملا اعتقادی با آن برخورد کردم. من تا به حال زیاد روی صحنه رفتم اما تجربه‌های قبلی صرفا اجرای موسیقی بوده ولی در اینجا چون شکل کار من بازیگری است و با اجرای صحنه‌ای در کنسرت موسیقی تفاوت دارد انگیزه‌های دیگری باعث شد کنار این گروه نمایشی باشم.»

او ادامه داد: «من با آقای مداحیان کارگردان نمایش «غبار» صحبت کردم و او در نظر داشت که اجرای من روی صحنه بخشی از نمایش باشد. به هر حال من خیلی وقت بود که دوست داشتم با حضور روی صحنه، بازیگری را تجربه کنم که با این نمایش آیینی میسر شد و این تجربه را بسیار شیرین می دانم.»

این خواننده پاپ درباره تفاوت اجرای موسیقی در این نمایش با آنچه پیش از این تجربه کرده بود، عنوان کرد: «احساس می‌کنم مفهوم این آهنگ را باید در دل اجرا به مردم نشان بدهم. به عبارتی یک خواننده در اجرای کنسرت تنهاست و گروه ارکستر و مردم در حالتی موسیقایی به دیدن برنامه آمده‌اند اما در فضای نمایشی مخاطب برای دیدن تئاتر آمده و موسیقی ارائه شده توسط خواننده بخشی از نمایش است. البته من به واسطه تجربه کم خود در بازیگری و نمایش سعی می‌کنم حس و حال خود را روی صحنه تغییر دهم. البته دوست داشتم زیاد بازیگری نکنم و بگذارم که احساس لحظه‌ای من روی صحنه پیش‌برنده اجرا باشد.»

لهراسبی در پایان بیان کرد: «این برخورد شاید به نوعی بداهه پردازی باشد که می‌تواند برای یک خواننده تجربه شیرینی هم در عرصه خوانندگی و هم در عرصه بازیگری باشد. البته این را هم بگویم که کارگردان برای من به آن معنا میزانسن و زبان بدنی خاصی در نظر نگرفت. به همین جهت خودم تلاش کردم زمانی که روی استیج می‌روم خودم را به موقعیت و فضا بسپارم.»

فصل دوم از نمایش آیینی «غبار» به نویسندگی انوش معظمی و کارگردانی محمد رضا مداحیان با حمایت سازمان فرهنگی و هنری بشارت از ۱۹ بهمن ماه در تالار وحدت روی صحنه رفته است. اردلان شجاع کاوه، میرطاهرمظلومی، شهرام عبدلی، خسروشهراز، جوادزیتونی، محسن افشار، شاپورکلهر، علی طهماسبی، یحیی ایراندوست و انوش معظمی بازیگران این نمایش هستند و غلامرضا آقاسی نیز در این نمایش شعرخوانی می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها