آیت‌الله مقتدایی: دولت و مجلس به دنبال راه‌حل برای رفع بیکاری و گرانی باشند

عضو مجلس خبرگان گفت: امیدواریم این پیشنهادات به‌وسیله مسئولان و مجلس اجرایی شود. اگر نیازی به قانون دارد مجلس ورود کند و اگر نیاز به اجرایی شدن دارد هیئت دولت به‌دنبال راه‌حل باشد تا گوشه‌ای از مشکلات مردم حل شود.

آیت‌الله مقتدایی: دولت و مجلس به دنبال راه‌حل برای رفع بیکاری و گرانی باشند

آیت‌الله مرتضی مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پایان اجلاسیه خبرگان با دستورکار "بررسی مطالبات رهبری در بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم" اظهار داشت: خبرگان محترم که این موضوع را انتخاب کردند برای این بود که مشکلات مردم و امر معیشت آنها، بیکاری و گرانی را مشکلات خودشان هم می‌دانند و با مردم ایران اسلامی همدردی دارند.

وی افزود: این موضوع در دستور کار قرار گرفت تا راه‌حلی برای این مشکلات پیدا شود و بحث‌ها و پیشنهادات خوبی توسط اعضا با روسای قوای مقننه و قضاییه مطرح شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم این پیشنهادات به‌وسیله مسئولان و مجلس اجرایی شود. اگر نیازی به قانون دارد مجلس ورود کند و اگر نیاز به اجرایی شدن دارد هیئت دولت به‌دنبال راه‌حل باشد تا گوشه‌ای از مشکلات مردم حل شود.

به گزارش تسنیم، پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در روزهای 13 و 14 شهریور با موضوع "بررسی مطالبات رهبری در بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم" برگزار شد. در این اجلاسیه روسای قوای مقننه و قضاییه سخنرانی کردند. حسن روحانی رئیس‌جمهور نیز برای سخنرانی به اجلاسیه دعوت شده بود اما اعلام کرده بود که وقت ندارد.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها