صحبت های «امیرعلی دانایی» پس از دریافت جایزه آسیاپاسیفیک

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان می‌گوید که از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از فستیوال سینمایی آسیاپاسیفیک شگفت زده شده است.

صحبت های «امیرعلی دانایی» پس از دریافت جایزه آسیاپاسیفیک

امیر علی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از فستیوال آسیاپاسیفیک شده است. به همین دلیل در حاشیه مراسم گرامیداشت سید ضیاء الدین دری کارگردان فقید سینما و تلویزیون با این بازیگر گفتگویی کردیم.

دانایی در خصوص دریافت این جایزه گفت: از دریافت این جایزه بسیار خوشحال هستم. دریافت این جایزه من را سورپرایز کرد. نکته جالب برنده شدنم در فستیوال آسیاپاسیفیک این است که من به دلیل بازی در فیلم «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی این جایزه را دریافت کردم و این فیلم و دیگر فیلمی که بازی کردم یعنی «انزوا»، در جشنواره فجر مورد توجه قرار نگرفته است! به هر حال با توجه به اینکه فستیوال پاسیفیک معتبر است، خیلی از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد خوشحال هستم.

وی افزود: من اصلاً نمی‌دانستم که در این فستیوال کاندیدا هستم. فاصله اینکه فهمیدم کاندیدا شدم تا زمانی که جایزه را بردم، بسیار کم بود. به همین دلیل نمی‌توانستم شانسم را در این جشنواره بسنجم.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین در خصوص ضیاء الدین دری اظهار کرد: صحبت درباره ضیاء الدین دری برایم خیلی سخت است. او پدرسینمایی من بود. فقدان وی موضوع دردناکی است.‌ای کاش فرصتی می‌شد که وی زنده می‌ماند و آثار دیگری می‌ساخت.

دانایی در پایان اضافه کرد: طبیعتاً من از مرحوم دری بسیاری ممنونم؛ چراکه وی نقش فراوانی در معرفی من به سینما داشت. به طور کلی حضور و معرفی من به حرفه بازیگری به لطف مرحوم دری اتفاق افتاد.

وی در پایان در خصوص آخرین فعالیت هایش اظهار کرد: در فیلم سینمایی «بی وزنی» به کارگردانی مهدی فرد قادری بازی کردم. پیشنهادهای دیگری هم به من شده است که در حال بررسی آن‌ها هستم.

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها