لاهوتی در گفت و گو با خبرفوری:

سامانه های فروش خودرو استاندارهای لازم را ندارند/ باید از طریق نمایندگی ها در جهت عرضه ماشین وارد عمل شد

عضو کمیسیون صنایع و‌ معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سایت های فروش خودرو در کشورمان از استاندارهای لازم برخوردار نیستند از این رو بهتر است شرکت های خودرو سازی از طریق دفاتر خود اقدام به فروش خودرو کنند.

سامانه های فروش خودرو استاندارهای لازم را ندارند/ باید از طریق نمایندگی ها در جهت عرضه ماشین وارد عمل شد

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره روند واگذاری و فروش خودرو به مردم از طریق سایت اظهار کرد: باتوجه به اینکه سامانه یا همان سایت های فروش خودرو در کشورمان از استاندارها و کیفیت های لازم برخوردار نیستند بهتر است که شرکت های خودروسازی از طریق دفاتر فروش و نمایندگی خود اقدام به عرضه خودرو کنند.

وی تصریح کرد: در دو روز گذشته و در نحوه ثبت نام شرکت سایپا از مشتریان برای دریافت پراید به خوبی با نحوه مشکلات در ارائه خدمات روبه رو شدیم به گونه ای که بسیاری از مردم به دلیل زیرساخت های ضعیف نتوانستند در جهت خرید خودرو اقدام کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک شرکت های خودروسازی از طریق دفاتر فروش و نمایندگی خود اقدام به فروش محصولاتشان کنند نه التهابی در فرآیند فروش آنها رخ خواهد داد و نه مردم از نحوه ارائه خدمات آنها ناراضی خواهند بود.

لاهوتی تصریح کرد: در وضعیت امروز کشور و با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد ضرورت ایجاب می کند که تمامی نهادها و ارگان ها با ایجاد آرامش در جهت تحقق مطالبات مردم وارد عمل شوند از این بدون شک نحوه و نوع ثبت نام شرکت های خودروسازی باتوجه به مطالبات مردم در جهت بهبود فرآیند کاری آنها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی با انتقاد از رویه شرکت سایپا در ارائه خدمات و نحوه ثبت نام از مردم برای خرید خودرو پراید خاطرنشان کرد: به خوبی شاهد بودیم که به دلیل عدم وجود استاندارهای لازم سامانه شرکت سایپا برای فروش پراید با مشکلات فراوانی روبه رو بود و بسیاری از مردم از روند صورت گرفته برای نحوه ثبت نام گله داشتند.

عضو کمیسیون صنایع خاطرنشان کرد: امیدوارم با ایجاد یک بستر مناسب رویکردهای لازم در جهت ارائه خدمات به مردم از طریق شرکت های خودروسازی صورت گیرد تا جلوی هرگونه سوء استفاده ای گرفته شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها