تتلو؛ از رئیسی به بی بی سی!

امیر تتلو مدتی است از کشور خارج شده است. او قرار بود چندی پیش کنسرتی در ترکیه برگزار کند، اما به دلیل استقبال کم، کنسرت او لغو شد.

تتلو؛ از رئیسی به بی بی سی!

امیر تتلو خواننده زیرزمینی که سال گذشته در جریان انتخابات ریاست جمهوری به اصولگرایان آن هم از جنس هواداران ابراهیم رئیسی و جبهه پایداری پیوسته بود حالا پس از ۱۸ ماه سر از بی بی سی فارسی در آورده است.

امیر تتلو در حال آماده سازی برای ضبط آهنگ برای بی بی سی به گزارش فرارو، بهزاد بلور گزارشگر بخش موسیقی بی بی سی فارس از اجرای زنده امیر تتلو در این شبکه خبر داد. امیر تتلو مدتی است از کشور خارج شده است.

او قرار بود چندی پیش کنسرتی در ترکیه برگزار کند، اما به دلیل استقبال کم، کنسرت او لغو شد. در همان زمان تتلو در پست‌های اینستاگرامی خود خواستار انجام مصاحبه با شبکه‌های پربیننده تلویزیونی شد. تتلو وعده "افشاگری" داد. او در ویدئو اعلام کرد که حقایقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرد که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند.


منبع: فرارو

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    چشم آقای رسائی و هواداران تتلو روشن . واقعا خر میخواد که باقلی بار کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    دو چشم رئیسی و هوادارانش روشن که در جهت رسیدن به هدف حاضر شدند از تتلو هم استفاده کنند و بعضا تتلو را به حر زمان ملقب کردند حالا بردارند نا دستشان نسوزه . به نظر آقایون هدف وسیله را توجیه میکنه . خیلی جالبه . البته این افراد معتقدند که تتلو بد بود توبه کرده و حالا هم توبه را شکسته است . رو که نیست سنگ پای قزوینه

  • کاربر ناشناس
    0

    از همون روز اول هم مشخص بود تتلو چکاره است منتهی منافع بعضی ها در حمایت از تتلو بود من جمله رسائی . البته بعید نیست که خود او هم تتلوئی باشد . جدی بعضی ها چه سخنرانیهای حمایتی از تتلو کردند و بالای منابر که جای طرح روایات و احادیث معتبر است چه ها که از تتلو نگفتند . مملکت اگر دست این تیپ آدمها بیفته دیگه چه میشه ؟؟؟!!!!!؟؟؟؟!!!!؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها