سرهنگ بخشنده

انهدام باند توزیع هروئین در ورامین/ ۴ خودرو توزیع مواد در محل توقیف شد

صبح امروز (چهارشنبه) یک باند توزیع هروئین در جنوب پایتخت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ شناسایی و منهدم شد.

انهدام باند توزیع هروئین در ورامین/ ۴ خودرو توزیع مواد در محل توقیف شد

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از انهدام یک باند توزیع ماده مخدر هروئین در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: صبح امروز (چهارشنبه) 4 مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر در ورامین شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه قاچاقچیان در جنوب تهران پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات و پایش های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان در ورامین، متهم سابقه داری به نام «ر.خ» ضمن راه اندازی باند توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده ای در این رابطه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: نتیجه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از کسب مجوزهای لازم جهت دستگیری متهمان، یک تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شد و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در یک عملیات ضربتی متهم نام برده به همراه سه نفر دیگر دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان کشف 70 کیلوگرم ماده مخدر هروئین در محل پس از بازرسی گفت: این مقدار مواد که در محل کشف شد، آماده توزیع بود و تعداد 4 خودرو نیز در محل توقیف شد.

سرهنگ بخشنده گفت: با اعترافات متهمان به جرایم خود و کشف مواد مخدر در مخفیگاهشان، تلاش ها برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

وی در پایان گفت: پس از تکمیل و بررسی موضوع، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها