ابزاری که تمامی کلیدها را هوشمند می‌کند

از این به بعد به جای خریدن قفل های هوشمند می توانید ابزار ساده ای را خریداری کنید که هر کلید ساده ای را به یک کلید هوشمند مبدل می کند.

ابزاری که تمامی کلیدها را هوشمند می‌کند

این ابزار که لاکی نام دارد باعث می شود که دیگر نیازی به صرف هزینه فراوان برای هوشمندسازی منزل و تغییر تعداد زیادی از قفل های قدیمی نداشته باشید.

دستگاه یادشده دارای مخزنی برای قرارگیری کلیدهای ساده است و با استفاده از بلوتوث و چند حسگر و اتصال به گوشی همراه شما را از زمان استفاده از کلید برای باز و بسته کردن قفل مطلع می کند. علاوه بر این اگر در را قفل نکنید یا کلید را در درون قفل جای بگذارید، ابزار یادشده از طریق اپلیکیشن همراه شما را از این موضوع مطلع می کند.

اپلیکیشن عرضه شده همراه با لاکی علاوه بر اطلاع رسانی در مورد قفل شدن یا نشدن در با استفاده از کلید، به شما در مورد خروج کلید از دامنه قابل کنترل با استفاده از خود هشدار می دهد. لاکی دارای یک بلندگو نیز هست و لذا اگر کلیدتان را گم کنید، می توانید با استفاده از اپلیکیشن بلندگوی مذکور را فعال کنید تا از طریق سروصدا بتوانید کلید را پیدا کنید. از لاکی می توان برای کنترل چندین در که با استفاده از یک قفل باز و بسته می شوند، استفاده کرد.

البته لاکی فقط به شما در مورد قفل کردن یا نکردن درب ها هشدار می دهد و به عنوان مثال اگر از این مساله در محل کار مطلع شوید، تا زمان رسیدن به منزل نمی توانید کار خاصی انجام دهید. علت آن است که نمی توان این سیستم را به خود قفل درب متصل کرد. قیمت لاکی که در ماه فوریه عرضه می شود ۵۵ دلار است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها