چنارانی در گفت و گو با خبرفوری خبر داد

تهیه گزارش جامع از فعالیت‎ سایت‎های هسته‌ای از سوی کمیسیون امنیت ملی/ باید مشخص شود بعد از خروج آمریکا از برجام چه کردیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارش جامع این کمیسیون از فعالیت‎ سایت‎های هسته‌ای بعد از خروج آمریکا از برجام خبر داد.

تهیه گزارش جامع از فعالیت‎ سایت‎های هسته‌ای از سوی کمیسیون امنیت ملی/ باید مشخص شود بعد از خروج آمریکا از برجام چه کردیم

هاجر چنارانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره علت بازدید روز دوشنبه اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از برخی از سایت‎های هسته‎ای کشورمان اظهارکرد: قرار بود بعد از لغو توافق برجام از سوی آمریکا جمهوری اسلامی ایران باتوجه به فرمایشات رهبری در جهت راه‎اندازی مجدد بخشی از سایت‎ها و مراکز هسته‎ای اقداماتی صورت گیرد از این رو اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی میزان پیشرفت‎ها بازدید از مراکز هسته‎ای را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: قرار است در جریان این بازدید گزارش کامل و جامعی درباره روند فعالیت سایت‎های هسته‎ای کشورمان از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تهیه و در صورت لزوم در صحن علنی مجلس قرائت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به بدعهدی آمریکا در اجرای توافق برجام و خروج یکباره ترامپ از این توافق بین‎المللی قطعا لازم و ضروری است که ایران نیز در راستای حفظ فعالیت‎های هسته‎ای خود اقداماتی را انجام دهد.

چنارانی تصریح کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر حفظ دستاوردهای هسته‎ای کشورمان و آنچه مسئولان سازمان انرژی هسته‎ای درباره امکان از سرگیری فعالیت‎های هسته‎ای کشورمان مطرح کردند قرار بوده برخی از اقدامات مجددا در مراکز هسته‎ای صورت گیرد از این رو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جهت اطلاع از این روند قرار است روز دوشنبه بازدیدی را از مراکز هسته‎ای کشورمان داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جریان این بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی میزان فعالیت مراکز هسته‎ای بعد از فرمایشات رهبری و خروج آمریکا از توافق برجام را مورد بررسی قرار می‎دهند و گزارش جامعی را در این راستا تهیه و تدوین می‎کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها